کد خبر: 010402130935
اخبار شرکت هاصنعت و معدن

“جعفرپوریان” سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل ایمیدرو شد

امیر خرمی شاد معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، با صدور حکمی مرتضی جعفر پوریان را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه ونوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، جعفرپوریان دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات است و طی حدود سه دهه، سابقه فعالیت در مجموعه وزارتخانه های معادن و فلزات، صنایع و معادن (سابق) و وزارت صنعت معدن و تجارت را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

وی سال‌ها مسئولیت معاونت مرکز روابط عمومی وزارت صمت را عهده دار بود و از سال گذشته تاکنون نیز به عنوان مشاور اجرایی مدیر عامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران فعالیت داشت.

جعفرپوریان همچنین سوابق اجرایی همچون عضویت در شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، مدیرمسول شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا) را در فعالیت خود ثبت کرده است.

گفتنی است مراسم معارفه سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل ایمیدرو با حضور خرمی شاد رئیس هیات عامل ایمیدرو ظهر امروز برگزار شد و همچنین با اهدای لوحی، از زحمات حمید علی‌آبادیان مدیر پیشین روابط عمومی این سازمان تقدیر به عمل آمد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا