کد خبر: 28060046876
اخبار شرکت هابانک و بیمه

جهش عملکرد مالی پست‌بانک در ۶‌ ماه نخست سال جاری

مدیرعامل پست‌بانک در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان مازندران با بیان اینکه همراهی و اهتمام جدی مجموعه همکاران بانک، رشد سودآوری و پایداری مالی را به دنبال داشته است، تصریح کرد که برای ارتقای عملکرد بانک باید همواره تلاش کنیم و نتیجه این تلاش‌ها در بهبود عملکرد بانک و دستیابی به کفایت سرمایه استاندارد مشاهده می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک، بهزاد شیری، در بازدید از شعب ساری و قائمشهر، وضع منابع، مصارف، مطالبات و میزان تحقق اهداف سپرده‌ای شش ماهه اول سال را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد در هر یک از شهرستان‌های استان مازندران با توجه به ظرفیت‌های ویژه کشاورزی، صنعتی، دامداری و گردشگری امکان توسعه خدمات بانکی وجود دارد و انتظار می‌رود همه همکاران برای ارائه خدمات بیشتر و جذب منابع، تلاش مضاعف داشته باشند.

او افزود: مدیریت شعب پست‌بانک مازندران در عمده شاخص‌های بانکی رتبه خوبی کسب کرده و باید برای رسیدن به رتبه بالاتر تلاش‌های بیشتری انجام شود.

شیری در جلسه شورای اداری استان، با بیان اینکه صورت جلسات مجمع سال ۱۳۹۹ بانک به تایید بانک مرکزی رسیده است، ادامه داد: صورت‌های مالی به تایید حسابرس قانونی بانک و بانک مرکزی رسیده و سود بانک در شش ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا