کد خبر: 26020182640
اخبار شرکت هابانک و بیمه

حضور بیمه ما در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیمه “ما” در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری کشور در این حوزه حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمه “ما”، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از بیست و سوم تا بیست و ششم اردیبهشت ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بیمه “ما” به همراه جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در این رویداد مهم حضور دارد.

براساس این گزارش، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز. گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکت های نفتی مشابه در سطح جهان. ایجاد حس خود باوری و خود اتکایی ملی در نیروهای متخصص و مدیران و سرمایه گذاران داخلی جهت انجام مطالعات و تحقیقات در زمینه های اکتشاف، استخراج، فراوری و توزیع و صادرات محصولات. توسعه اشتغال در عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و ایجاد انگیزه جهت سرمایه گذاری بخش های مختلف خصوصی ، تعاونی و دولتی ، داخلی و خارجی در صنایع نفت و گاز فعالیت خود را آغاز کرده و شرکت سهامی بیمه “ما” به همراه بانک ملت در سالن ۳۸ نمایشگاه بین المللی تهران به معرفی محصولات بیمه ای و برگزاری جلسات رودررو و اعلام آمادگی در خصوص پوشش انواع ریسک خطرات شرکت های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی می پردازد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا