کد خبر: 290203160053
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانیصنعت و معدن

حضور فولاد مبارکه در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع به همت انجمن مهندسی صنایع ایران، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه با حضور اساتید، دانشجویان و متخصصان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و با محوریت موضوعاتی نظیر چرخش‌های تحول‌آفرین، هوشمندسازی و داده‌محوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار شد.

افشین خیامیم، مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد مبارکه، ضمن اعلام این خبر گفت: در این کنفرانس، مقالات، کارگاه‌های علمی و صنعتی و پنل‌های تخصصی و عمومی در موضوعاتی از قبیل تحقیق در عملیات و شبیه‌سازی، هوش مصنوعی، کسب‌وکارهای داده‌محور، سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند، مدیریت زنجیره تأمین پایدار، مدل‌سازی و تصمیم‌گیری و… ارائه شد.

وی تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه در راستای حمایت از نهادهای علمی و دانشی کشور و نیز هم‌افزایی میان محیط صنعت و دانشگاه و استفاده از پتانسیل دانشی موجود در مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین تمرکز بر ارائه دستاوردها و تجربیات خود در حوزه هوشمندسازی و داده‌محوری در این رویداد حضور یافت.

خیامیم افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، دو پنل تخصصی در چهار موضوع تحول دیجیتال، طرح حاکمیت داده، کنترل فرایند آماری (SPC) و حل مسئله با رویکرد شش سیگما توسط شرکت فولاد مبارکه و با مشارکت واحدهای مهندسی صنایع، استراتژی و تعالی سازمانی، سیستم‌ها و فناوری اطلاعات و نواحی تولیدی فولادسازی و فولاد سبا ارائه شد.

به گفته مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد مبارکه در این پنل‌های تخصصی، مبانی نظری، مدل‌های مرجع مورداستفاده و نیز تجارب عملی و نتایج حاصل از به‌کارگیری ابزارهای مذکور ارائه شد که مورد استقبال و توجه اساتید و دانشجویان حوزه مهندسی صنایع قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد با تعامل بیشتر حوزه صنعت و دانشگاه و انتقال تجارب و دانش در این دو بخش، شاهد ارتباط پایدارتر و مؤثرتری در راستای حل مسائل صنعت فولاد باشیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا