کد خبر: 100702145465
جهان

خالی شدن بسیاری از دفاتر کاری و تجاری لندن به علت دورکاری کارکنان

الهه حسینی

سمت های شغلی خالی در دفاتر شهر لندن انگلیس به بالاترین حد در ۳۰ سال اخیر رسید.

به گزارش پایگاه اینترنتی راشاتودی، بانک سرمایه گذاری جفریز این هفته اعلام کرد میزان سمت های شغلی خالی در مراکز تجاری اصلی لندن به بالاترین سطح خود در سه دهه گذشته رسیده و پایتخت انگلیس را وارد دوره رکود کرده است.

تحلیلگران این بانک تخمین زدند که به دلیل مدل کار ترکیبی (دور کاری و حضور کاری) پس از همه گیری کرونا و انتقال محل دفاتر به حومه شهر، استفاده از ادارات در شهر {لندن} ۲۰ درصد کاهش یافته است.

طبق گفته تحلیلگران، اولین گروه آسیب دیده از فناوری های {نوین در انگلیس} خرده فروشی ها بوده و به نظر می رسد که اکنون نوبت دفاتر کاری است. استفاده از مکان ها کاهش یافته است و مالکان قدرت قیمت گذاری را از دست داده اند، زیرا مستاجران فضای اضافی را تخلیه می کنند.

جفریز در گزارش خود رتبه شرکت‌های املاک تجاری بریتیش لند و گریت پورتلند استیتز را کاهش و هشدار داد که بازار به کوچک شدن ادامه خواهد داد.

مدیران ارشد مالی اخیراً نگرانی‌هایی را در مورد آینده لندن مطرح کردند و هشدار دادند که پایتخت انگلیس ممکن است جایگاه خود را به عنوان مرکز مالی پیشرو از دست بدهد.

یک نظرسنجی توسط بانک لویدز نشان داد که ۶۴ درصد از سران و مقامات بخش های مختلف بر این باورند که شهر لندن به عنوان یک مرکز جهانی در مقایسه با رقبای خود دچار رکود خواهد شد.

منبع:

https://www.rt.com/business/583649-london-office-vacancies-soaring/

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا