دلار: 269,210 تومان
یورو: 301,680 تومان
پوند انگلیس: 355,600 تومان
درهم امارات: 73,403 تومان
یوان چین: 40,310 تومان
دینار بحرین: 714,710 تومان
دینار کویت: 871,990 تومان
ریال عربستان: 72,003 تومان
دینار عراق: 178.4 تومان
لیر ترکیه: 5,480 تومان
ین ژاپن: 169,743 تومان
طلا 18 عیار: 26,649,500 تومان
انس طلا: 1,111,659,621.4 تومان
مثقال طلا: 115,253,000 تومان
طلا 24 عیار: 35,411,200 تومان
طلا دست دوم: 26,193,189 تومان
نقره 925: 511,248 تومان
سکه گرمی: 38,100,000 تومان
نیم سکه: 142,910,000 تومان
ربع سکه: 77,080,000 تومان
سکه بهار آزادی تک فروشی: 261,800,000 تومان
آلومینیوم: 589,850,000 تومان
مس: 2,562,998,360 تومان
سرب: 354,094,240 تومان
نیکل: 3,177,694,440 تومان
قلع: 14,540,839,730 تومان
روی: 660,773,000 تومان
گاز طبیعی: 506,892.1 تومان
بنزین: 557,189.7 تومان
نفت خام: 24,195,517.9 تومان
گازوییل: 397,111,670.9 تومان
نفت اپک: 29,295,432.2 تومان
دلار: 269,210 تومان
یورو: 301,680 تومان
پوند انگلیس: 355,600 تومان
درهم امارات: 73,403 تومان
یوان چین: 40,310 تومان
دینار بحرین: 714,710 تومان
دینار کویت: 871,990 تومان
ریال عربستان: 72,003 تومان
دینار عراق: 178.4 تومان
لیر ترکیه: 5,480 تومان
ین ژاپن: 169,743 تومان
طلا 18 عیار: 26,649,500 تومان
انس طلا: 1,111,659,621.4 تومان
مثقال طلا: 115,253,000 تومان
طلا 24 عیار: 35,411,200 تومان
طلا دست دوم: 26,193,189 تومان
نقره 925: 511,248 تومان
سکه گرمی: 38,100,000 تومان
نیم سکه: 142,910,000 تومان
ربع سکه: 77,080,000 تومان
سکه بهار آزادی تک فروشی: 261,800,000 تومان
آلومینیوم: 589,850,000 تومان
مس: 2,562,998,360 تومان
سرب: 354,094,240 تومان
نیکل: 3,177,694,440 تومان
قلع: 14,540,839,730 تومان
روی: 660,773,000 تومان
گاز طبیعی: 506,892.1 تومان
بنزین: 557,189.7 تومان
نفت خام: 24,195,517.9 تومان
گازوییل: 397,111,670.9 تومان
نفت اپک: 29,295,432.2 تومان
  کد خبر: 22010177270
اقتصاد

خبر مهم درباره دستمزد کارگران

بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۱، از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی صادر و به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به بخشنامه ۲۲ اسفند سال ۱۴۰۰ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع تصویب‌نامه جلسه ۱۹ اسفند شورای عالی کار درخصوص تغییر حداقل دستمزد روزانه و سایر سطوح دستمزدی و حداقل مزایای پرداختی به کارگران مشمول قانون‌ کار در سال ۱۴۰۱، میزان افزایش دستمزد روزانه مبنای کسر حق بیمه از ابتدای سال جاری به شرح زیر اعلام و ابلاغ شد:

«حداقل دستمزد روزانه مبنای وصول حق‌بیمه بیمه‌شدگان مشمول قوانین کار و تأمین‌اجتماعی (به استثنای مشاغل و فعالیت‌های دارای دستمزد مقطوع) مبلغ ۱,۳۹۳,۲۵۰ ریال اعلام می‌شود.

سایر سطوح دستمزدی بر اساس آخرین دستمزد روزانه سال ۱۴۰۰، معادل ۳۸ درصد به علاوه رقم ثابت روزانه ۱۷۱,۷۲۲ ریال بر اساس ابلاغیه سازمان افزایش می‌یابد.»

عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا