کد خبر: 081201122399
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

خدمات‌رسانی متفاوت خط مشی اصلی بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر خدمات‌رسانی به‌روز گفت: سودآوری، کسب پرتفوی هدف‌گذاری شده، اصلاح ترکیب پرتفو، حفظ و رشد سهم بازار و مدیریت منابع مالی و اقتصادی شاخص سنجش عملکرد بیمه رازی در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، مدیرعامل بیمه رازی در شورای سراسری مدیران شرکت در اسفندماه ۱۴۰۱ با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال جاری طی ۱۱ ماه ۱۴۰۱ گفت: برنامه ریزی و هدف گذاری، چراغ راه شرکت محسوب می‌شود و عاملی خواهد بود تا در مسیر روشن حرکت کنیم که در این رابطه باید تاکید شود شرکت بیمه رازی از مسیر اصلی خود که در روزهای انتهایی سال ۱۳۹۹ ابلاغ شده فاصله نخواهد گرفت.

او خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ برنامه عملیاتی متناسب با شاخص‌های اقتصادی همچون نرخ تورم و نرخ ارز طراحی و تدوین شده که در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی با تاکید بر اینکه نباید در صنعت بیمه به دنبال روزمرگی بود، یادآور شد: تعیین استراتژی و رویکرد متفاوت، بازارهای جدید برای شرکت‌ها به همراه خواهد داشت که نمونه بارز این مهم عضویت بیمه رازی در کنسرسیوم انرژی است.

جباری بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ تقویت زیرساخت، حوزه فنی و کارشناسی شرکت بیمه رازی از اولویت‌های اصلی است زیرا در پی تقویت این ارکان، خدمات به‌روز و مزیت رقابتی ایجاد خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا