کد خبر: 06040034642
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

«دارا‌کارت» به یاری بیمه‌گزاران بیمه سامان آمد

بیمه سامان پس از امضای تفاهم‌نامه با شرکت دارا، امکان خرید اعتباری برای بیمه‌گزاران عمر خود را فراهم کرد و بیمه‌گزاران می‌توانند از «دارا‌کارت» برای دریافت برخی خدمات و خریدهای مدت‌دار استفاده کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سامان، بر اساس قراردادی که میان این شرکت و شرکت دارا منعقد شده است، انجام خدمات واسطه‌ای بین پذیرندگان و کاربران به منظور خرید مدت‌دار کالا و خدمات در قالب «داراکارت» از این پس امکان‌پذیر خواهد شد.

بر اساس این قرارداد یک‌ساله، پس از درخواست بیمه‌گزاران و با تأیید رسمی درخواست از سوی بیمه سامان، این شرکت ماهانه مبلغ درخواستی خرید را در «دارا‌کارت» به متقاضی اعطا کرده و در صورت بازپرداخت نکردن مبلغ تخصیصی مصرف‌شده در موعد ماهانه از سوی بیمه‌گزار، بیمه سامان در موعد مورد توافق، مبلغ تخصیصی را با شرکت تسویه می‌کند.

در صورت پرداخت به موقع مطالبات شرکت، جز هزینه صدور و ارسال «دارا‌کارت» که ۴٠٠هزار ریال به ازای هر بیمه‌گزار در هر سال است، هزینه دیگری بابت اعطای مبالغ تخصیصی از بیمه‌گزار دریافت نخواهد شد.

سقف مبلغ قابل تخصیص در «داراکارت» هر بیمه‌گزار معادل یکصد میلیون ریال است. لیست پذیرندگان سامانه که خرید کالا و خدمات از آنها از محل مبلغ تخصیصی به «دارا‌کارت» امکان‌پذیر است، به‌زودی منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا