کد خبر: 24030186787
روزنامهعصر انقراض (طنز)

داور دقت کن (طنز)

فاطمی امین: «صنعت خودرو وضع مطلوبی ندارد اما روند خوبی دارد.»

راضیه حسینی

وزیر صمت در صحن علنی مجلس: «عرضه خودرو نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است. داشتن برنامه و گزارش کار جزو افتخارات وزارت صمت است. تولید روزانه ایران خودرو به بیش از ۲۶۰۰ و سایپا به بیش از ۱۸۰۰ دستگاه رسیده است.»

البته ایشان بعد از صحبت و دفاع، کارت زرد را از مجلس گرفتند. به نظرمان در حق آقای وزیر ظلم شده و اصلاً نباید کارت زرد می‌گرفت. احتمالاً حریف (مردم)، تمارض کرده و داور هم طبق معمول دقت نکرد. در اصل، کارت زرد حق ماست.

عادت داریم با حرکات نمایشی بی‌خودی، خودمان را به موش‌مردگی بزنیم. حالا چندتا خودرو ایربگ‌شان باز نشده. چه اهمیتی دارد؟ چندتای دیگر یک‌هو ترکیدند. واقعاً این‌قدر مهم است؟ اصلاً گیریم پر سنجاقک از بدنه پراید محکم‌تر است. مگر همه مشکلات همین چندتا خودرو است؟

چرا این روند خوب را نمی‌بینیم؟ چرا بالارفتن تعداد خودرو را متوجه نمی‌شویم. فقط دنبال مسأله پیش پاافتاده کیفیتیم و کمیت را فراموش کرده‌ایم. کاش ویدیو چک می‌کردند و تمارض ما کاملاً مشخص می‌شد. حتی جا داشت داور محترم کارت قرمز و اخراج مستقیم از بازی هم به ما می‌داد.

حیف نیست بازیکن به این خوبی که کلی افتخار آفرینی کرده کارت زرد بگیرد؟ کدام یکی از ما بلدیم مثل ایشان برنامه و گزارش کار داشته باشیم؟ آقای وزیر برای تولید خودروهای با کیفیت حتماً برنامه ویژه‌ای دارند.

گزارش همه خودروهای بدون ایربگ را هم ریز به ریز نوشته‌اند. حتماً تا به حال چند هزار صفحه گزارش نوشته‌اند. این همه برنامه و گزارش اگر افتخار نیست پس چیست؟ لابد اعتراض بی‌جهت ما مردم افتخار است؟

 این بار اولمان نیست. درباره شغل و درآمد کم هم آن‌قدر اعتراض کردیم که وزیر کار بیچاره خودش از بازی بیرون رفت. دیگر ببینید تمارض ما چقدر شدید بوده که وزیر، رفتن را بر ماندن و توضیح دادن ترجیح داده است.

داور حواست کجاست؟ دقت کن.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا