کد خبر: 18020181015
اخبار شرکت ها

بازدید میدانی دبیر کل جامعه اسلامی کارگران کشور به همراه هیئتی از شرکت مارگارین به مناسبت روزکار و کارگر

دبیر کل جامعه اسلامی کارگران کشور بهمراه هیئتی به مناسبت روز کار و کارگر از شرکت مارگارین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت روز کار و کارگر دکتر احمد کرمی  دبیر کل جامعه اسلامی کارگران کشور، دکتر محمود صفری کوپائی معاونت کار و تامین اجتماعی، آقای حسین رفیعیان معاونت مالی و پشتیبانی، دکتر حمیدرضا چاکری معاونت برنامه ریزی، آقای حسین سیفی معاونت فرهنگی و رسانه، آقای کمال فتح الله زاده معاونت تربیت بدنی و آقای حسین فسایی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور از شرکت مارگارین بازدید میدانی کردند.

میهمانان محترم به محض ورود در میدان یادواره شهدا حضور پیدا کرده و  با اهدای گل و ذکر فاتحه یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشته و سپس از واحد های مختلف شرکت مارگارین بازدید نموده و به سالن جلسات ساختمان مدیریت جهت ادامه مراسم رفنتد.

در این دیدار ابتدا معاونین و مدیران ارشد شرکت ماگارین در مورد فعالیت های شرکت و کمبود های موجود در شرکت نقطه نظرات خود را ابراز نمودند و در ادامه دکتر احمد کرمی دبیر کل جامعه اسلامی کارگران ضمن تبریک روز کارگر  اظهار گرد: داشتن همچین مجموعه وسیعی در حوزه تولید روغن در صنعت کشور را باید به فال نیک گرفت و با همدلی و انسجامی که در دولت مردمی سراغ دارم امیدوارم که مشکلات صنایع تولیدی از جمله شرکت عظیم مارگارین به زودی حل گردد.

ایشان اظهار  کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۱ را بعنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی را نامگذاری کرده است ما باید تمام همت و تلاش خود را بکار بگیریم که از اختراعات جدید و مهندسی جدید در حوزه های تولیدی و صنعتی نهابت بهره را ببریم.

دکتر کرمی در ادامه خاطرنشان کرد: تأمین مواد اولیه در تولیدات را بایستی سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم و بنده این نوید را می دهم که با توجه به ارتباطات و روابطی که دارم از امروز تمام تلاش خود را خواهم نمود که مواد اولیه تولید روغن را تامین نمایم .

 در پایان مراسم از کارگران نمونه شرکت مارگارین تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا