کد خبر: 210503169306
جامعه و فرهنگ

درخشش کارکنان شرکت شهروند در اختتامیه پنجمین رویداد قرآنی آیه‌های مهربانی

کارکنان شرکت شهروند در آیین اختتامیه پنجمین رویداد قرآنی آیه‌های مهربانی در جمع نفرات برگزیده تجلیل و از آتنا علینقی نوجوان حافظ قرآن و فرزند یکی از کارکنان شرکت شهروند نیز به صورت ویژه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، در این مراسم که هفدهم مردادماه با حضور علیرضا زاکانی؛ شهردار پایتخت، مهدی چمران؛ رئیس شورای اسلامی تهران و جمعی از معاونان شهرداری تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، از آتنا علینقی حافظ کل قرآن و فرزند یکی از کارکنان و همکاران منتخب شرکت شهروند در بخش‌های مختلف حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم و حفظ سوره واقعه، تقدیر بعمل آمد.

آتنا علینقی از پنج سالگی شروع به خواندن قرآن کریم نمود و در سن هشت سالگی در رشته حفظ کل، حافظ کل قرآن کریم شد؛ وی که تا به حال مقامهای متعددی در مسابقات دانش آموزی، استانی، کشوری و بین المللی کسب نموده، فرزند مجتبی علینقی از کارکنان شرکت و از فرزندان توانمند و موفق خانواده بزرگ شهروند است.

اختتامیه پنجمین رویداد قرآنی آیه‌های مهربانی با اجرای زنده سنج و دمام‌زنی هنرمندان نوجوان، اهتزاز بیرق‌های عزای حسینی، همخوانی ۱۰ هزار نفری سوره واقعه و تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن شهرداری تهران و ۸۸۸۸ حافظ سوره واقعه برگزار شد.

گفتنی است، این مسابقات درراستای اشاعه مفاهیم قرآن کریم طی ماه مبارک رمضان برپا و شرکت‌کنندگان در دو رده سنی بزرگسال و کمتر از ۱۶ سال در دو بخش کتبی و شفاهی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا