دردسرهای جراحی بینی عبدی بازیکن پرسپولیس

  کد خبر: 270601101620

مسلما هر فردی به دنبال زیبایی و زیبا دیده شدن است. جراحی بینی یکی از متداول‌ترین و پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی است که امروزه صورت می‌گیرد. به‌طورکلی این جراحی روشی بسیار مناسب برای افرادی است که از ظاهر بینی خود راضی نیستند.

شاید در مورد عمل جراحی مهدی عبدی و حواشی آن شنیده باشید. ما قصد داریم این موضوع را بیشتر زیر ذره‌بین خود ببریم و بررسی کنیم که جراحی بینی برای بازیکن فوتبال پرسپولیس چه دردسرهایی به همراه داشته است؟

چرا جراحی بینی؟

ممکن است به دلایل مختلفی مانند بهبود تنفس، تغییر ظاهر بینی و یا هردوی آنها هر فردی برای انجام جراحی اقدام کند. به‌طورکلی در این جراحی می‌توان استخوان، غضروف، پوست و یا هر سه این موارد را تغییر داد.

نکته بسیار مهم این است که قبل از انجام جراحی حتما به مطب پزشک مراجعه کرده تا مشاوره لازم را درباره چگونگی انجام جراحی دریافت کنید. همچنین پزشک با معاینه بینی شما، بررسی وضعیت پوست و سایر موارد بینی برای جراحی اقدام خواهد کرد.

با توجه به میزان حساسیت و تاثیر بینی در زیبایی صورت باید قبل از انجام جراحی تحقیقات لازم را درباره پزشک موردنظر، سابقه، تعداد عمل‌های موفق و میزان مهارت وی اطلاعات لازم را کسب کنید.

دکتر جواد رحمتی پزشکی ماهر و باسابقه بوده که با دانش و تجربه خود عمل‌های زیبایی موفق بسیاری را انجام داده است.

می‌توانید به وب‌سایت وی و یا به‌‌صورت حضوری به مطب او مراجعه کنید تا نمونه عمل‌های انجام‌شده توسط دکتر رحمتی را مشاهده کنید.

مشکلات ظاهری یا تنفسی و نیاز به انجام جراحی

مهدی عبدی و چگونگی جراحی بینی او

مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران است که برای انجام جراحی بینی در بازی پایانی فصل غیبت کرد. این بازیکن جوان بعد از گذشت یک ماه از چهره جدید خود با بینی عمل شده رونمایی کرد. مهدی عبدی علت جراحی را مشکلات تنفسی اعلام کرده است، درصورتی‌که تغییرات زیبایی را نیز می‌توان در چهره وی مشاهده کرد.

عمل بینی مانند هر جراحی دیگری عوارض و خطرات خود را دارد که به میزان سابقه و مهارت جراح بستگی دارد.

به‌‌طورکلی از عوارض و خطرات جراحی بینی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیباجو باید قبل از انجام جراحی با پزشک درباره این مسائل صحبت کند تا راه‌حلی مناسب برای کاهش این خطرات را به وی ارائه دهد. توجه داشته باشید که برای کاهش میزان عوارض نیز باید به توصیه‌های پزشک توجه کرده و داروهای تجویزشده را به‌موقع مصرف کنید.

ازآنجایی‌که پزشک مهدی عبدی فردی ماهر و باتجربه بوده بعد از انجام جراحی میزان عوارض وی به حداقل رسیده و در حال حاضر بدون هیچ‌گونه عوارضی مشغول به انجام فوتبال است.

همچنین بازیکنان پرسپولیس و دوستان وی معتقدند که بعد از انجام جراحی بازی این بازیکن بهتر شده است!

مهدی عبدی قبل و بعد از انجام جراحی بینی

مشاوره قبل از عمل برای کاهش میزان عوارض و خطرات جراحی بینی

قبل از انجام جراحی باید برای معاینه، تصمیم‌گیری پزشک در مورد چگونگی انجام جراحی و دریافت مشاوره لازم به مطب پزشک مراجعه کنید.

به احتمال زیاد عبدی نیز در مورد عوارض این جراحی به خوبی آگاه بوده و با خیالی راحت بینی خود را به دست جراح سپرده است. شما نیز برای جراحی بینی در این جلسه باید با پزشک درباره مسائل زیر صحبت کنید:

سابقه پزشکی شما

معمولا پزشک در ابتدا از شما درباره هدفتان از انجام جراحی سوال می‌کند. سپس باید اطلاعات لازم را درباره سابقه پزشکی و مشکلاتی مانند جراحی‌های انجام‌شده، انسداد بینی، سابقه بیماری و داروهای مورداستفاده در اختیار پزشک قرار دهید.

به‌عنوان‌مثال به مدت یک هفته قبل از انجام جراحی نباید داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین را مصرف کنید.

انجام معاینات لازم

پزشک قبل از انجام جراحی، معاینات لازم را انجام داده و برای اطمینان از تصمیم‌گیری درباره جراحی انواع عکس‌برداری و آزمایش خون را برای شما تجویز می‌کند. انجام معاینه فیزیکی برای اثربخشی جراحی وچگونگی نفس کشیدن شما بعد از جراحی مهم است.

معاینات فیزیکی پزشک و تصمیم‌گیری درمورد چگونگی انجام جراحی

بحث پزشکی درباره انتظارات و اهداف شما از جراحی

معمولا پزشک پیش از انجام جراحی با شما درباره اهداف و انتظارات شما از عمل جراحی صحبت می‌کند. به‌ عنوان‌ مثال جراح به شما می‌گوید که چه کارهایی می‌تواند برای رفع مشکل و افزایش زیبایی بینی شما انجام دهد و چه کارهایی نمی‌تواند.

همچنین وی درباره مشکلات احتمالی بعد از انجام جراحی بینی با شما صحبت می‌کند.

به‌طورکلی مهدی عبدی با توجه به حساس بودن فعالیت وی و جلوگیری از هرگونه عوارض احتمالی، پیش از انجام جراحی تحقیقات لازم را درباره پزشک و چگونگی انجام جراحی انجام داده تا از دردسرهای پس از عمل جلوگیری کند.

در واقع هدف اصلی هر فردی از انجام جراحی بینی بهبود مشکلات تنفسی و افزایش زیبایی است.

صحبت با پزشک معالج درباره اهداف و انتظارات خود از جراحی

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به بررسی جراحی بینی و هر آنچه که باید در مورد عوارض و ریسک‌های آن بدانید، بپردازیم.

در حال حاضر این جراحی در کشور ما محبوبیت بالا و طرفداران بسیاری دارد که به دلایلی مانند کاهش مشکلات تنفسی و رفع نواقص طاهری بینی صورت می‌گیرد. با توجه به میزان اهمیت این جراحی مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک بسیار اهمیت دارد.

خروج از نسخه موبایل