کد خبر: 180502134928
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیبورس

در انتهای معاملات ثبت شد؛ اُفت بیش از ۸۰۰ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با اُفت ۸۸۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۶ هزار و ۹۸۲ واحدی ایستاد.

امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۹ هزار و ۸۶۹ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۸۸۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۶ هزار و ۹۸۲ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فملی» و «فخوز» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شهر»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت ۳۸۹ واحدی روی پله ۷۱۳ هزار و ۱۴۸ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۹۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۲۱۱ هزارمیلیارد تومان رسید..

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۹۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

افران، کمند و تاپیکو ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ملت ۲، شستا و کمند بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

کاله ۵۲، اراد ۱۱۶ و کارا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا ۲ و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا