کد خبر: 08030184552
اخبار شرکت ها

در جلسه کارگروه اطلاع رسانی شرکت های گروه پیشران پیشرفت ایران مطرح شد؛ نقش رسانه در مانع زدایی از تولید باید احیا شود

کارگروه اطلاع رسانی شرکتهای پیشران پیشرفت ایران با حضور مدیران روابط عمومی هفت هلدینگ بزرگ اقتصادی کشور تشکیل جلسه داد.

نشست هم اندیشی کارگروه اطلاع رسانی پیشرانان پیشرفت ایران به منظور هماهنگی در برنامه ریزی و اجرای برنامه های پیش رو و ارائه گزارش شرکتها و ارزیابی کارهای انجام شده در تاریخ هفتم خردادماه با حضور دبیر گروه پیشرانان و اعضاء کارگروه یادشده برگزار شد.

در این جلسه، گزارش اهم اقدامات انجام شده توسط هر یک از شرکتهای هفتگانه در معرفی و گزارش عملکرد پروژه های پیشران ارائه شده و برای انجام بهتر امور، پیشنهادات اعضاء، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دبیر گروه پیشرانان پیشرفت ایران ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده، بر لزوم هم افزایی، استفاده از ظرفیت های گروه و حرکت بر مبنای هم فکری و برنامه ریزی در اطلاع رسانی تأکید کرد.

دکتر سدیدی با اشاره به اهمیت و گستردگی حرکت پیشرانان و عزم ویژه دولت در رفع موانع و پشتیبانی از آن، گفت: سرمایه گذاری عظیم هفت هلدینگ مطرح بخش خصوصی در قالب اجرای ۴۸ پروژه بزرگ ملی در شرایط حاضر، قدم بزرگی است که به همت جمعی برداشته شده و اطلاع رسانی درست، آگاهانه و متناسب با این حرکت می تواند باعث ترویج روحیه خودباوری، امید و ارتقاء سرمایه اجتماعی در کشور باشد.

وی افزود: خوشبختانه سرعت انجام کارها در سایه هماهنگی مدیران عامل شرکت ها، مجریان پروژه ها و بخش های مختلف حاکمیت برای پیشبرد این حرکت ملی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و انتظار می رود با همت مدیران محترم روابط عمومی شرکتها و به ویژه همراهی و همدلی رسانه ها بتوانیم شاهد اثرگذاری بیشتر کار و انعکاس بهینه تلاشهای انجام شده باشیم.

دبیر گروه پیشرانان پیشرفت ایران همچنین بر نقش بی بدیل رسانه ها در توسعه همه جانبه کشور و لزوم احیای نقش آنان در مانع زدایی از تولید و همچنین اهمیت نوآوری در پیشبرد برنامه های اطلاع رسانی تاکید کرد.

در جلسه کارگروه اطلاع رسانی پیشران پیشرفت ایران مدیران روابط عمومی شرکتهای فولاد مبارکه، ملی مس، هلدینگ خلیج فارس، چادرملو، گل گهر، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و نفت و گاز پارسیان حضور داشتند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا