کد خبر: 2409998900
دسته‌بندی نشده

در صورت اثبات برخورد نامناسب با سرباز با افراد خاطی برخورد می‌کنیم

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره برخورد نامناسب با سربازان گفت: اگر با سرباز به عنوان یک نیروی نظامی برخورد نامناسبی صورت بگیرد قطعا ما بررسی کرده و با افراد خاطی برخورد می‌کنیم.

‌«امیردریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور» رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برخورد نامناسب با برخی سربازانی که به صورت امریه در دستگاه‌های مختلف در حال سربازی هستند، گفت: اگر با سرباز به عنوان یک نیروی نظامی برخورد نامناسبی صورت بگیرد، قطعا ما بررسی کرده و با افراد خاطی برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: فراوانی برخوردهای نامناسب با سربازان به شدت کم است و موارد بسیار اندکی در این زمینه به ما گزارش می‌شود. دستورالعمل‌هایی برای بکارگیری سربازان در محیط‌های خدمتی و نحوه به کارگیری آن به طور کامل بیان شده است و اگر موردی گزارش شود بازرسی و حراست قطعا برخورد می‌کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: فرمانده‌های یگان‌ها دقت نظر کافی را در خصوص برخورد با سربازان دارند و چنانچه شکایتی در هر زمینه اعلام شود دستگاه‌های نظارتی قطعا به این موارد رسیدگی می‌کنند و اینگونه موارد بسیار کم است.

امیردریادار رحیمی‌پور با اشاره به خبری مبنی بر برخورد نامناسب با یک سرباز در بابل ادامه داد: این موضوع نیز در دست بررسی است و قطعا پس از اعلام نتیجه دقیق در صورت اثبات برخورد نامناسب با سرباز با افراد خاطی برخورد می‌کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا