کد خبر: 270302130046
اقتصاداقتصاد کلانبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانی

دستور مهم خاندوزی؛ مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها ‌فعال شود

وزیر اقتصاد و دارایی از انبار‌های نگهداری کالا‌های مجتمع بندری امام خمینی (ره) بازدید کرد.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی صبح امروز برای انجام سفری یک روزه به بندر امام خمینی، وارد فرودگاه ماهشهر شد.

او در ابتدای این سفر با حضور در بند امام خمینی (ره) از انبار نگهداری کالای این مجتمع بندری دیدن کرد.

وزیر اقتصاد: تخلیه کالاهای ذخیره شده در انبارهای بندر امام(ره) با سرعت انجام شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه برخی کالاها امکان خرابی و آلودگی بیشتری دارند، گفت: باید برای ترخیص این کالاها از انبارهای بندر امام خمینی(ره) براساس استاندارد با سرعت بیشتری اقدام شود.

احسان خاندوزی روز شنبه در حاشیه بازدید از انبارهای بندر امام (ره) با تاکید بر خروج کالا از بندر امام (ره) افزود: به صاحبان کالاها و مدیران مربوط باید اخطار داده شود تا قبل از خرابی کالا ترخیص را انجام دهند یا برای انتقال آن‌ها کاری شود.

در هر جایی که دولت دارای کالا (بنادر و گمرکات) است باید یک مکانیزم هشدار وجود داشته باشد تا به محض اینکه آن کالا در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا و فاسد شدن بود، هشدار دهد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر لزوم حفظ بهداشت و سلامت کالاهای ذخیره شده در انبارها بیان کرد: نباید در نگهداری از کالاهای ذخیره شده در انبارها سهل انگاری شود.

مجتمع بندری امام خمینی (ره) در جنوب استان خوزستان با ۳۸ اسکله فعال به طول هفت کیلومتر یکی از بزرگترین بنادر فعال کشور ایران است.

این منطقه ویژه تامین کننده ۷۰ درصد کالای اساسی وارداتی کشور است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا