کد خبر: 05129916957
بانک و بیمهروزنامه

دورخیز دانا به سمت بیمه دیجیتال

رونمایی از سامانه هوشمند مدیریت اسناد شعب بیمه دانا «ساماش» طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بیمه دانا و بیمه مرکزی روز چهارم اسفند جاری در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا طی سخنانی با اشاره به هماهنگی و تعامل بسیار مناسب اعضای هیات مدیره در پیشبرد امور شرکت اظهارکرد: برای رسیدن به بهره‌وری مطلوب و اعمال نظارت مناسب، ایجاد یک اکوسیستم بیمه‌ای جزو الزامات هیات مدیره به شمار می‌رود.

او با تاکید بر ضرورت رشد دانش بیمه‌ای به ویژه در حوزه درمان و اطلاعات افزود: با توجه به راه‌اندازی سامانه ساماش و فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم برای ایجاد تغییرات اساسی، حرکت به سمت بیمه دیجیتال در این شرکت آغاز شده و امیدواریم از صفر تا صد عملیات بیمه‌ای اعم از صدور و خسارت در آینده نزدیک، در بستر دیجیتال فراهم شود.

مدیرعامل بیمه دانا، رشد و بهره‌وری اقتصاد را در گرو ارتقاء صنعت بیمه دانست و با اشاره به اینکه امروز اطلاعات حرف اول را در دنیا می‌زند، گفت: ما باید به دانش بیمه دیجیتال مسلح باشیم و آن را در تمامی لایه‌های شرکت تسری دهیم تا با استفاده از مزایا و نظارت و کنترل بیشتر، به بهره‌وری مناسب‌تر دست یابیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا