کد خبر: 03050039011
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

دو اصل استراتژیک بیمه تجارت‌نو؛ اعتماد به مشتری و رضایت‌مندی آن‌ها

بیمه تجارت‌نو در راستای اعتماد به مشتریان خود و اصل حسن نیت، شرایطی را مهیا کرده تا هم مشتریان متقاضی خرید بیمه‌نامه در بخش صدور و هم زیان‌دیدگان هنگام رخداد خسارت به‌صورت سیستمی و آنلاین بتوانند از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، با توجه به سوق جوامع به اقدامات غیرحضوری و مصادف شدن آن با موضوع پاندمی کرونا که اهمیت آنرا مضاعف کرده، این طرح خلاقانه با استقبال و رضایتمندی مشتریان مواجه شده است.

این در حالی است که بسیاری از شرکت‌ها به دلیل احتمال تقلب و تخلف برخی مشتریان، تفکر سنتی و ریسک‌گریزی مدیران از انجام این کار هراس داشته و همچنان با همان رویکرد سنتی و بازدیدهای فیزیکی در این زمینه اقدام می‌کنند.

بنابراین با توجه به بازخورد طرح و هم‌راستایی آن با وضع فعلی دو اصل شرکت بیمه تجارت‌نو یعنی اعتماد به مشتری و رضایت‌مندی آن‌ها محقق و برآورده شده است.

عباس آقابراری، مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه تجارت‌نو با بیان مطالب فوق افزود: برای رضایت مشتریان در بیمه تجارت‌نو برای بیمه بدنه بازدید اولیه را به‌ صورت غیرحضوری انجام می‌دهیم و بیمه‌گزار از خودروی خود تصاویر تهیه‌کرده و از طریق اپلیکیشن موبایل به شرکت بیمه ارسال می‌کند.

مشابه این امر را در بخش تصادفات هم داریم؛ یعنی در زمان بروز تصادف با ارسال تصاویر و مستندات مربوطه از طریق اپلیکیشن موبایل از سوی مقصر یا زیان‌دیده، خسارت‌هایی که ارزیابی آنها از طریق تصاویر ممکن باشد با ارسال تصاویر از طریق اپ و با صرف کمترین زمان ممکن ارزیابی و پرداخت می‌شود.

او در خصوص طرح «وام بیمه تجارت‌نو» نیز گفت: این شرکت با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر و برای تسهیل خرید بیمه‌نامه معادل حق بیمه برای افراد وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند که مدت بازپرداخت آن ۱۲ماه است.

براساس تفاهم‌نامه امضاشده با بانک تمامی مراحل فرآیند پرداخت این وام در زمان مراجعه بیمه‌گزاران به شبکه فروش بیمه تجارت‌نو صورت می‌گیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا