کد خبر: 1008995835
بانک و بیمهروزنامه

«رادیو حکمت»؛ راهکار جدید ارتباط با مخاطبان بیمه حکمت

بیمه حکمت از چندی پیش نسبت به تولید پادکست با عنوان «رادیو حکمت» در فضای مجازی اقدام کرد که می‌توان آن را یک مسیر ارتباطی جدید بین این بیمه و مشتریان آن برشمرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت، اکنون شرکت‌ها و سازمان‌های بسیاری در همه جای دنیا برای دسترسی مستقیم با مشتریان خود، پادکست «رادیو سخن» را به رسانه‌های سازمانی خود می‌افزایند. پادکست یک پدیده جدید و ابزاری مناسب در روابط عمومی است که می‌تواند روابط عمومی خلاق را طراحی کند و ارتباطات را افزایش‌دهد. کاربرد آن آسان و گستردگیش بیش از هر رسانه موجود دیگر است و به میزان قابل توجهی در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند و می‌توان گفت رسانه‌ای است که اثربخشی یک پیام رادیویی را افزایش می‌دهد.

در این راستا تاکنون ۵پادکست در صفحه اینستاگرام بیمه حکمت صبا به آدرس Bimehekmatsaba تولید شده است که در این رابطه بیمه حکمت تلاش دارد با بیان نکات آرامش‌بخش، فضایی را برای مخاطبان خود فراهم آورد که منجر به امنیت خاطر و افزایش آرامش روحی و روانی آنها شود. همچنین مخاطبین بیمه حکمت می‌توانند با ارسال اشعار و متون جذاب به کاربر صفحه بیمه حکمت در اینستاگرام، همیار این بیمه در تولید محتوا باشند که اسامی آنها نیز در زیر پست رادیو حکمت بعنوان همکاران تولید ثبت خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا