کد خبر: 29050042671
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رشد ۵۰ درصدی شاخص عملکرد سرانه مصارف بانک توسعه تعاون

به گفته مدیرعامل بانک توسعه تعاون، شاخص سرانه منابع سپرده‌ای این بانک به ازای هر نیروی انسانی ۵۶درصد و شاخص سرانه مصارف ۵۰درصد رشد یافته است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌اله مهدیان در برنامه هفتگی مکالمه تلفنی با روسای شعب بانک اظهار کرد: بر اساس گزارش عملکرد مالی بانک در سال ۹۹حجم منابع سپرده‌ای بانک به ازای هر نیروی انسانی ۸۶میلیارد ریال بوده است که نشان‌دهنده رشد ۵۶درصدی در این شاخص است.

او افزود: سرانه مصارف بانکی شامل اعطای تسهیلات به کارآفرینان، تعاونگران و فعالان اقتصادی به ازای هر نیروی انسانی نیز ۸۸میلیارد ریال بوده است که در این زمینه نیز رشد ۵۰درصدی محقق گردیده است.

مهدیان گفت: ایجاد ترکیب بهینه منابع سپرده‌ای از ملزومات و راهبردهای بانک برای ایجاد وضع مناسب برای فعالیت توسعه‌ای است که گزارش مالی ۹۹نشان‌دهنده افزایش سهم منابع ارزان‌قیمت از ۳۸درصد به ۴۰درصد در مجموع سپرده‌های بانک است. مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: افزایش حجم خدمات تخصصی در شعب موجب گردیده درآمد حاصله شعب در سال ۹۹با ۶۰درصد رشد مواجه گردد، و این در حالی است که رشد درآمدها در سال ۹۸با ۲۴درصد رشد مواجه بوده است. مهدیان خاطر نشان کرد: تحلیل‌های آماری بیانگر آن است رشد درآمدها دو و نیم برابر رشد هزینه‌ها شتاب داشته است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا