کد خبر: 16120073268
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

رشد ۲۱۱ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن

به گفته رئیس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن، میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانک در پایان ۱۱ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱۱درصد افزایش یافته است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، اصغر پاک‌طینت، با بیان مطلب فوق افزود: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی از سوی این بانک در ۱۱ماهه نخست سال جاری بیش از دو برابر شده است و با وجود اینکه این روش بیشتر در حوزه تجارت بین‌الملل کاربرد دارد؛ اما با توجه به مزایای آن در معاملات تجاری داخلی نیز قابل استفاده است و با توجه به الزام‌هایی که برای بانک گشاینده برای اعتبارسنجی دقیق متقاضی وجود دارد، امنیت بیشتری برای طرف‌های معامله و صحت معاملات ایجاد می‌کند.

پاک‌طینت تصریح کرد: در همین مدت میزان پرداخت تسهیلات نیز ۸۳درصد رشد داشته و مانده سپرده‌های چهارگانه نیز به همت و تلاش همکاران و تعامل مناسبی که با مشتریان داشته‌اند، به میزان ۸۲درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

رئیس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن اظهار کرد: امیدواریم با پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال که سبب افزایش کیفیت خدمات و تسهیل فرآیندهای ارائه این خدمات خواهد شد، شاهد بهبود شاخص‌های عملکردی و در نهایت ارتقای جایگاه این بانک و تثبیت برند آن به عنوان یک بانک خوشنام تخصصی و توسعه‌ای باشیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا