کد خبر: 17080053842
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رشد ۲۴۹ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن

به گفته عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن، میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در ۷ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۴۹درصد، رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، علی خورسندیان، گفت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی که در ۷ماهه سال گذشته در حدود ۳۱هزار میلیارد ریال بوده در همین بازه زمانی در سال جاری به رقم ۱۰۸هزار و ۸۹۶میلیارد ریال رسیده است.

خورسندیان، همچنین از افزایش میزان وصول مطالبات در این بانک خبر داد و افزود: بنا بر گزارش عملکرد ۷ماهه امسال، میزان وصول مطالبات، علی‌رغم تداوم رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا و اثرات آن بر کسب‌وکارها و محدودیت‌ها و مشکلاتی که تحریم‌ها بر فضای اقتصادی و بانکی کشور تحمیل کرده است، از افزایش ۹۶درصدی برخوردار است.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن با بیان رشد ۹۲درصدی در میزان پرداخت‌های این بانک به واحدهای صنعتی و معدنی عنوان کرد: با عملکرد مناسب مجموعه بانک صنعت و معدن در بخش ستاد و به خصوص شعب این بانک در افزایش مانده سپرده‌های چهارگانه و رشد ۸۳درصدی در این شاخص، توانستیم عملکرد مناسبی در بخش اعطای تسهیلات داشته باشیم و با وجود محدودیت منابع به بخش زیادی از تعهدات خود عمل کنیم و قدم‌های مثبتی در افزایش سرمایه‌گذاری در بخش تولید و اشتغال کشور برداریم.

خورسندیان، همچنین از افزایش ارائه خدماتی همچون صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی در این بانک سخن گفت و اعلام کرد: میزان صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی در مدت ۷‌ماهه امسال نسبت به سال گذشته، رشد ۵۶درصدی را نشان می‌دهد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا