کد خبر: 070303160998
جامعه و فرهنگراه اندازی اکیپ موتورسوار فوریت‌های شهری ۱۳۷ پلاس در شهرداری منطقه ۳

رضا رحمانی: اکیپ موتور سوار ۱۳۷ تسهیل کننده مسیر خدمت رسانی خواهد بود

در راستای اجرای مصوبات نظارت ستادی سازمان بازرسی در منطقه ۳، اکیپ موتور سوار برای فوریت‌های شهری ۱۳۷ پلاس با هدف تسهیل در امر خدمت رسانی به شهروندان با استفاده از ظرفیت این منطقه راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳؛ رضا رحمانی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در بازدید از منطقه ۳ اظهار کرد: با توجه به بافت، ترافیک و معابر برخی محلات واقع در بافت فرسوده و در راستای تسریع در خدمات رسانی به شهروندان لزوم ایجاد اکیپ‌های موتور سوار جهت رسیدگی به موقع و تسریع امور مرتبط با سامانه ۱۳۷ در این منطقه ضروری است .

وی افزود: در همین راستا با راه اندازی اکیپ موتور سوار فوریت‌های شهری ۱۳۷ در نواحی ششگانه این منطقه، مسیر خدمات رسانی به شهروندان، رفع خطر و تسریع پیام‌های ۱۳۷ به خصوص در بافت‌های فرسوده و معابر واقع در بافت‌های قدیمی محلات ده ونک، زرگنده و درب دوم تسهیل خواهد شد.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ نیز به راه اندازی اکیپ موتور سوار فوریت های شهری ۱۳۷ پلاس به صورت پایلوت در این منطقه اشاره کرد و گفت: با افزودن موتور سیکلت فوریت‌های شهری ۱۳۷ ضمن تحقق یافتن سه اصل سرعت، دقت و صحت، ناوگان خدمات رسانی در این منطقه تقویت و رسیدگی به موقع به پیام‌های شهروندی به حداقل زمان ممکن می‌رسد.

جوانی در خصوص قابلیت‌های موتور سیکلت فوریت‌های شهری ۱۳۷ پلاس عنوان کرد: با بهره برداری از این وسیله که مجهز به چراغ گردان و جعبه ابزار کامل هستند شاهد تسریع اقدام برای پیام‌های شهروندی من جمله رفع آلودگی‌های بصری جزئی، مرمت سنگفرش و آسفالت معابر، فعالیت در شب و تامین روشنایی محل فعالیت، مرمت و رفع خطر خط تابلوهای ترافیکی، قابلیت حمل تجهیزات اضافی، حذف زوائد فیزیکی رفع خطر درختان در حال سقوط و شکسته و … هستیم.

شهردار منطقه ۳ گفت: از اهداف اصلی افزودن موتور سیکلت به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری این منطقه، کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود، فرصت جدیدی را برای خدمات رسانی به شهروندان ایجاد نموده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا