کد خبر: 040403164001
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدنمدیرعامل فولاد مبارکه در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

رقم زدن اتفاقات بزرگ با اتکا به دانش روز دنیا و ظرفیت‌های داخلی در دستور کار فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه در حاشیه آیین افتتاح کارخانه فرآوری لجن و پودرهای اکسیدی و کلنگ‌زنی واحد فرآوری غبارهای شارژ حمل مواد ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه و در جمع خبرنگاران گفت: رقم زدن اتفاقات بزرگ با اتکا به دانش روز دنیا و ظرفیت‌های داخلی در دستور کار فولاد مبارکه است.

به گزارش خبرنگار فولاد، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در حاشیه آیین افتتاح کارخانه فرآوری لجن و پودرهای اکسیدی و کلنگ‌زنی واحد فرآوری غبارهای شارژ حمل مواد ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع اقتصاد دانش بنیان و روی آوردن به حرکت‌های نوآورانه امروز در دنیا به یک رقابت مبدل شده است.

شرکت‌های برتر دنیا امروز پیش از رقابت در بازار در حوزه دانش‌بنیان و نوآوری در حال رقابت هستند. امروز ۵ شرکت برتر دنیا بالغ بر ۱۴۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری و فناوری‌های جدید داشته‌اند. به جهت اینکه فولاد مبارکه نیز از عرصه رقابت‌های جهانی عقب نماند ضرورت دارد که سرمایه‌گذاری جدی در این حوزه‌ها داشته باشد.

از این رو فولاد مبارکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار خود قرار داده و رقم زدن اتفاقات بزرگ با اتکا به دانش روز دنیا و ظرفیت‌های داخلی را با جدیت دنبال می‌کند. در حال حاضر فولاد مبارکه با حمایت معاونت محترم علمی فناوری ریاست جمهوری حرکت‌های خوبی را آغاز کرده است و معاونت علم فناوری ریاست جمهوری نیز با حمایت‌های خوبی که از شرکت‌های مانند فولاد مبارکه انجام داده است شرکت‌ها را ترغیب نموده که با جدیت بیشتر در این حوزه ورود کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا