کد خبر: 26119915697
بانک و بیمهروزنامه

رونمایی از «ارزش‌کارت» بانک ملت

خدمت جدید شرکت ارزش‌آفرین اطلس با عنوان کارت اعتباری ارزش‌کارت با حضور مدیرعامل بانک ملت، به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، با اشاره به این نکته که کارت اعتباری ارزش‌کارت با همکاری شرکت ارزش‌آفرین اطلس، گروه مالی ملت و این بانک به عنوان یک محصول جدید و پرطرفدار بانکی طراحی و تولید شده است گفت: تولید این محصول اقدام ارزشمندی است که در آن از منابع بانک استفاده نمی‌شود و در عین حال به مشتریان هم برای دریافت سود و مبالغ تسهیلات، فشاری وارد نمی‌شود و همه چیز بر اساس توافق شرکت و فروشندگان کالا و خدمات تعیین می‌شود.

او این کارت را هم برای فروشندگان، هم تولیدکنندگان، هم شرکت، هم مشتریان و هم بانک دارای منافع خوبی خواند و اظهارکرد: طراحی این محصول یک حرکت چندجانبه است و امیدواریم که همه شرکت‌های زیرمجموعه از این کار الگو بگیرند و با بهره‌گیری از توانمندی و پتانسیل شرکت‌های دیگر بانک، تامین نیازهای مشتریان را در دستور کار قرار دهند و از این طریق برای خود نیز درآمد خوبی ایجاد کنند.

علیرضا ابراهیم‌پور، مدیرعامل گروه مالی ملت هم با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملت در طراحی و اجرایی شدن ارزش‌کارت، گفت: ما در این کارت از منابع فروشگاه‌ها استفاده می‌کنیم و بازپرداخت اقساط فروشگاه‌ها نیز تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.

به گفته او، بازپرداخت اقساط تسهیلات ارزش‌کارت از سوی سازمان‌ها و از محل حقوق کارکنان، تضمین می‌شود به همین دلیل، فروشگاه‌ها استقبال زیادی از این خدمت خواهند کرد.

جعفر حق‌شناس، مدیرعامل شرکت ارزش‌آفرین اطلس هم صدور کارت اعتباری ارزش‌کارت را باعث افزایش قدرت خرید، فراهم شدن امکان خرید اعتباری و اقساطی، فراهم شدن امکان انتخاب تعداد اقساط و تسویه قطعی پیش از سررسید، دانست و گفت: جلوگیری از افزایش نقدینگی و پول کاغذی، کاهش تورم، بدون نیاز به ضامن و تشریفات اداری خاص، قابلیت شارژ مجدد و …از جمله مزایای این کارت است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا