کد خبر: 08110067119
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

رونمایی پست‌بانک از صندوق امانات مدیریت شعب شرق تهران

ششم بهمن با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پست‌بانک، از ۲۵۵صندوق امانات مدیریت شعب منطقه شرق استان تهران رونمایی شد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی پست‌بانک، هادی اصلانزاده، معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با بیان اینکه ارائه خدمات بیشتر پست‌بانک موجب رضایت کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه می‌شود، گفت: بهره‌برداری از این صندوق‌ها می‌تواند فصل جدیدی در مناسبات بانک و ذی‌نفعان باز کند.

او افزود: صندوق امانات محل امنی برای نگهداری اسناد و اشیا گرانبها است و حتی اگر نفع مادی برای بانک نداشته باشد، نفع معنوی در پی دارد.

آرش شهرکی‌کیا، مدیر امور شعب استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم در ادامه با بیان اینکه صندوق‌های نصب‌شده از آخرین تکنولوژی امنیتی در حوزه صندوق امانات بهره‌مند هستند، تصریح کرد: این صندوق‌ها با استفاده از توان شرکت‌های داخلی تولید شده است و تمام نکات امنیتی مد نظر پلیس امنیت در نصب و نگهداری از این صندوق‌ها رعایت می‌شود.

او با بیان اینکه برای اجاره این صندوق‌ها باید مبلغی با تعرفه مصوب بانک مرکزی به عنوان ودیعه نزد بانک سپرده‌گذاری کرد، افزود: صندوق‌ها در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ به ابعاد ۳۰ در۶۰ و ارتفاع ۷.۵، ۱۳.۵ و ۲۳.۵ سانتی‌متری به مشتریان عرضه می‌شوند.

شهرکی‌کیا ادامه داد: تمام اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به شعبه شهید فلاحی از این خدمت استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، به صورت نمادین فرآیند کامل اعطای یک صندوق امانت به صورت عملی انجام شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا