کد خبر: 281102152043
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

آخرین قیمت پژو، تیبا، دنا، رانا، تارا، شاهین و کوییک +جدول

بازار خودرو در طول یک هفته گذشته کاهش ۵ تا ۳۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی روند بازار خودرو طی یک هفته گذشته حاکی از آن است قیمت پراید ۱۵۱ در بازار ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و ۲۹۸ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۵۹۵ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار بدون تغییر، به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۱۵ میلیون تومانی ۶۲۵ میلیون تومان قیمت داشت. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۳۰ میلیون تومانی به قیمت ۶۹۵ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گران شد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت داشت. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۷۲۵ میلیون تومان قیمت خورد.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در طول یک هفته گذشته تغییر قیمتی نداشت و در حدود ۷۸۵ میلیون تومان قیمت خورد. در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ با کاهش ۵ میلیون تومانی، به ۳۹۰ میلیون تومان رسید و تیبا هاچ‌بک EX هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۳۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۹۸۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۲۵ میلیون تومانی به ۷۴۰ میلیون تومان رسید.

اما راناپلاس بدون تغییر، به قیمت ۵۸۵ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ در حدود ۵ میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۴۰۵ میلیون تومان رسید. ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ اما بدون تغییر، به قیمت ۴۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۵۵ میلیون تومان قیمت خورد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۸۲۵ میلیون تومان به فروش رفت.

کوییک GX L دنده‌ای ۳۵۹ میلیون تومان بود. کوییک R پلاس اتوماتیک هم بدون تغییر، به قیمت ۴۸۵ میلیون تومان به فروش رفت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا