کد خبر: 18080054144
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

سرمایه‌گذاری بورسی و بیمه با بیمه یونیت‌لینک سامان

مدیر بیمه‌های زندگی بیمه سامان به مشتریان این شرکت پیشنهاد کرد به منظور جلوگیری از آسیب ناشی از نوسان‌های بازار سرمایه، بیمه‌نامه یونیت‌لینک این شرکت را خریداری کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سامان، غزاله فخارزاده، با بیان این که بیمه‌نامه یونیت‌لینک، سرمایه بیمه‌گزاران را در صندوق‌های بورسی سرمایه‌گذاری کرده و آنها را از نوسان‌های مثبت بازار منتفع می‌کند، اظهار کرد: با توجه به ارائه سود تضمینی به اندوخته بیمه‌نامه‌ها از سوی بیمه سامان، نوسان‌های منفی بازار سرمایه تاثیری در اندوخته بیمه‌گزار نخواهد داشت.

به گفته او، بیمه عمر متصل به واحد (یونیت‌لینک) علاوه بر این پوشش‌های مختلف و کامل بیمه‌ای یک بیمه عمر را نیز به بیمه‌گزار ارائه می‌دهد، در نتیجه می‌توان آن را محصولی با کاربرد دوگانه «بیمه عمر» و «سرمایه‌گذاری در بورس» دانست.

فخارزاده با تاکید بر این که امکان مشاهده لحظه‌ای وضع سرمایه‌گذاری، مهمترین مزیت این بیمه‌نامه است، خاطرنشان کرد: شرکت بیمه سامان به عنوان نخستین شرکت بیمه‌ای در کشور چنین امکاناتی را برای بیمه‌گزاران خود در این رشته فراهم کرده و تصمیم‌گیری آنها درباره آینده سرمایه‌گذاری خود را آسان کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا