کد خبر: 12050194810
اخبار شرکت هابخش خصوصی

سرویس‌های مبین نت؛ کاهش‌دهنده هزینه مشتریان

زینب غضنفری

مدیر برنامه‌ریزی فروش مشتریان سازمانی مبین‌نت بر نقش مبین‌نت در کنترل و کاهش هزینه‌های مشتریان تاکید کرد.

امیر حسین علایی پورفرد درباره محصول VPN Prime مبین‌نت گفت: این سرویس با بیش از ۳۰ هزار node، بیشترین سهم درآمدی مبین‌نت را در سرویس‌های سازمانی دارد و رقیب اصلی مخابرات ایران است.

او تصریح کرد: در واقع کاهش هزینه‌ها به این صورت است که بسیاری از سازمان ها به‌عنوان مثال در بحث شبکه‌ ارتباطی، به‌صورت استانی با سرویس‌دهندگان مختلفی کار می‌کنند و این موضوع علاوه بر تاثیر منفی بر کسب‌وکار سازمان‌ها، باعث افزایش هزینه، ناپایداری و عدم اطمینان از سرویس می‌شود. حال اینکه شرکت ارتباطات مبین‌نت با دارا بودن شبکه‌ای سراسری در کل کشور، خدمات متمرکز و یکپارچه‌ای را از منظر راه‌اندازی و پشتیبانی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و دیگر نیاز نیست که مشتری در هر استان با سرویس‌دهندگان مختلفی، که هر کدام سرویس را با کیفیت‌ها و تعرفه‌ای متفاوت ارائه می‌دهند، در ارتباط باشد و با عقد قرارداد متمرکز و یکپارچه، علاوه بر افزایش امنیت و اطمینان از ارائه خدمات، نسبت به مدیریت سرویس دفاتر و شعب خود تصمیم‌گیری درستی انجام می‌دهد.

او ادامه داد: از جمله سرویس‌های دیگری که می‌توانیم به‌عنوان ارزش‌افزوده روی سرویس‌ VPN Prime ارائه دهیم، سرویس  VSaaS یا سرویس نظارت تصویری ابری است که در حوزه نظارت و پایش تصاویر، با تمرکز بر حفاظت از اطلاعات تصویری سازمان‌ها و با تکیه بر روش‌های پردازش تصویر نوین ارائه می‌شود و موجب کاهش چشمگیر هزینه‌های سازمان‌ها می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی فروش مشتریان سازمانی مبین‌نت همچنین از سرویس‌های Digital Signage و VoIP نام برد و گفت: هر دو سرویس اکنون قابل ارائه هستند که می‌تواند نقش بسزایی در کاهش هزینه‌های سازمان‌ها و مدیریت درست منابع داشته باشند.

علایی پورفرد مهم‌ترین نکته‌ در مجموعه مبین‌نت را انطباق کامل مبین‌نت با نیاز سازمان‌ها دانست و افزود: مهم‌ترین مسئله‌ای که موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های یک سازمان می‌شود، انطباق نیازها با خدماتی است که ما به مشتریان ارائه می‌دهیم.

او تاکید کرد: ما علاوه بر انطباق سرویس ارائه‌شده با نیازمندی سازمان، خدماتی با سطح پایداری بالا، پشتیبانی و نگهداری ۷*۲۴ و توافق‌نامه سطح ارائه خدمات (SLA) تضمین‌شده را به مشتریان ارائه می‌دهیم که می تواند تاثیر بسیاری در توسعه و افزایش بهره‌وری کسب‌وکار داشته باشد.

در ادامه او با بیان اینکه این مجموعه بعد از  چند سال دوباره در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه شرکت کرد، گفت: علاوه‌ بر دیدار دوباره با مشتریان توانستیم سرویس‌ها و محصولاتمان را معرفی کنیم که بعضی از محصولات چون به‌تازگی به سبد مجموعه اضافه شده بودند، برای آن‌ها جذابیت زیادی داشتند.

مدیر برنامه‌ریزی فروش مشتریان سازمانی مبین‌نت اظهار کرد: از آنجایی که تمام شرکت‌های بیمه‌ای، بانک‌ها و کارگزاری‌ها نیاز به بسترهای ارتباطی مستقل و امن دارند، راهکارهای شبکه ارتباطی مبین‌نت راهکاری امن، مطمئن و هوشمندانه برای سازمان‌ها است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا