کد خبر: 0707992926
بورس

سهام اکتیو (پدیده شیمی قرن) در بورس عرضه شد

مسعود وطنخواه

عصر اقتصاد: نشست خبری عرضه سهام اکتیو (پدیده شیمی قرن) امروز در ساختمان جدید بورس تهران با حضور مدیران اکتیو و اصحاب رسانه برگزار شد.

محمد باقر فاضلیان رئیس هیات مدیره اکتتیو با اشاره به تجربه ۱۰ ساله و ۴۰ ساله گلرنگ (سهامدار عمده) گفت: اکتیو شامل دو کارخانه در اشتهارد و زنجان است که تمام ماشین‌آلات مجموعه توسط کارشناسان داخلی طراحی و نصب شده است.

به گفته ‌وی، در حال حاضر ۸ درصد بازار را در اختیار داریم و برنامه ما این است که تا سال ۱۴۰۰، ۱۰ درصد بازار را در اختیار داشته باشیم.

این عضو هیات مدیره ادامه داد: در حال حاضر این شرکت ۱۳۰ محصول تولید می‌کند که به دنبال افزایش تعداد محصولات هستیم.

فاضلیان با یبان اینکه قیمت هر سهم ۱۶۰۰ تا ۱۷۰۰ تومان پیش بینی شده است، گفت: ۱۰۰ میلیون سهم عرضه خواهد شد که معادل ۱۰ درصد سهام است.

وی با بیان انیکه برنامه صادرات به کشورهای عمان و قطر را دنبال می‌کنیم و در مرحله شناسایی بازارهای ترکمنسنتان تاجیکستان و ارمنستان هستیم گفت: بنای صادرات فله به عمان و قطر را نداریم.

معاون امور ناشران و اعضا سازمان گفت: با عرضه اولیه هفتمین شرکت امروز، ۱۷۰۰ میلیارد تومان به ارزش بازار بورس تهران اضافه می‌شود.

مجید نوروزی در مراسم عرضه اولیه یک شرکت در بورس تهران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون شاهد عرضه شش شرکت بودیم که امروز هم هفتمین شرکت در بازار بورس تهران عرضه اولیه می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموع سرمایه اسمی این شرکت‌ها ۲۹۰۰ میلیارد تومان بوده است گفت: ارزش روز عرضه شرکت‌ها به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده و تاکنون ارزش کل بازار این شرکت‌ها ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

معاون امور ناشران بورس تهران با بیان اینکه با (۱۰ درصد اکتیو) عرضه اولیه هفتمین شرکت امروز، ۱۷۰۰ میلیارد تومان به ارزش بازار بورس تهران اضافه می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا