کد خبر: 03020179237
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

شروط حمایت بیمه رازی از استارت آپ ها

تفکر حاکم بر بیمه رازی بر آن است که از محصولات شرکت‌های استارت‌آپی استقبال و حمایت خواهد کرد اما این حمایت در راستای رشد صنعت بیمه و نمایندگان بیمه رازی است.

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در سی و سومین جلسه (اولین قسمت از فصل دوم) سه‌شنبه‌های پاسخگویی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ سال عطف بیمه رازی است، گفت: در سال گذشته بیمه رازی افزایش سرمایه ۷۰۰ درصدی را به ثبت رساند که بعد از این اتفاق مجوز قبولی اتکایی نیز برای شرکت بیمه رازی صادر شد.

جباری در رابطه با فعالیت شعب، گفت: با تاکید بر پنج چرخش استراتژیک به ویژه استراتژی شعبه محوری، عملکرد شعب رشد قابل توجهی داشت و در کنار آن تصمیم بر آن شد تا ۳۰ شعبه جدید در کشور ایجاد شود تا حوزه فعالیت نمایندگان و حجم صدور بیمه‌های خرد بیش از گذشته رشد داشته باشد.

او در رابطه با جایگاه نمایندگان و تاثیر فعالیت شرکت‌های استارت‌آپی در صنعت بیمه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بیمه رازی شعبه محوری و نماینده محوری است که بیمه رازی به این استراتژی اعتقاد ویژه‌ای دارد و در کلام ساده می‌توان گفت نمایندگان و شبکه فروش ریشه‌های درخت تنومند ۸۰ ساله صنعت بیمه هستند.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: بیمه رازی در قدم اول به دنبال توانمند سازی شعب است و پس از آن به دنبال توانمند سازی شبکه فروش به ویژه نمایندگان است و در این زمینه عزم جدی وجود دارد.

جباری ادامه داد: تفکر حاکم بر بیمه رازی بر آن است که از محصولات شرکت‌های استارت‌آپی استقبال و حمایت خواهد کرد اما این حمایت در راستای رشد صنعت بیمه و نمایندگان بیمه رازی است، در حال حاضر فعالیت برخی از شرکت‌ها مخالف حقوق نمایندگان است که این موضوع مورد تائید بیمه رازی نیست.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا