کد خبر: 210203158928
اخبار شرکت هااقتصادانرژیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

شرکت پیسوک نماینده شرکت توسعه پتروایران جهت همکاری با شرکت های دانش بنیان

به گفته مدیر عامل شرکت پتروساحل افق کیش، براساس آخرین تصمیمات مدیرعامل شرکت توسعه پتروایران مقرر شد شرکت پیسوک با تمرکز بر امر تحقیق و توسعه، به عنوان نماینده شرکت توسعه پتروایران و متولی همکاری متقابل با شرکت های دانش بنیان اقدام کند.

عصراقتصاد: به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه پترو ایران نیما باقرسائی مدیر عامل شرکت پتروساحل افق کیش گفت: در چند سال اخیر و با شدت یافتن تحریم های یک جانبه مفاهیم جدیدی از سوی رهبرمعظم انقلاب ؛ نظیر « اقتصاد مقاومتی » ؛«اقتصاد دانش بنیان» و در سال جدید در قالب شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» در مباحث استراتژیک کشور مطرح و نهادینه شده است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد استقرار و نهادینه شدن تفکر و رویکرد عملکردی بر محور مثلث مذکور – که می توان آن را مثلث پیشرفت و توسعه همه جانبه ولایت مدار نام نهاد- زمینه های رشد و توسعه پایدار محیا می گردد. ما در شرکت پتروساحل افق کیش نیز عزم استراتژیک خود را تمرکز برمثلث مذکور و برنامه ریزی به منظور تحقق اهداف عالیه آن معطوف نموده است.

باقرسائی تاکید کرد: در این راستا به اعتقاد ما، شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان یکی از بهترین مظاهر و یکی از موثرترین مولفه‌‌‌های اقتصاد مقاومتی است که در صورت برنامه ریزی دقیق و همکاری مبتنی بر رفع نیازهای عملیاتی می توان زمینه دستیابی به اقتصاد مولد و ارزش آفرین را محیا نمود.

وی گفت: براساس آخرین تصمیمات مدیریت محترم عامل شرکت توسعه پتروایران مقرر گردید شرکت پیسوک با تمرکز بر امر تحقیق و توسعه، بعنوان نماینده شرکت توسعه پتروایران و متولی همکاری متقابل با شرکتهای دانش بنیان اقدام نماید. لذا تبدیل شرکت پتروساحل افق کیش به سازمانی دانش بنیان با نگرشی برون گرا و درون پایه (که بر معیار نگرش مقام معظم رهبری بنا نهاده شده ) از مهمترین اهداف و جهت گیری های سال جاری این شرکت می باشد. همچنین استقرار رویکرد بریکولاژی در بررسی و تعیین نیازهای فناورانه و حل نظام مسائل راهبردی شرکت توسعه پترو ایران به منظور تعیین نقشه راه و چارچوب همکاری شرکت پیسوک با سایر شرکتهای دانش بنیان، یکی دیگر از برنامه های عملیاتی این شرکت در سال جاری می باشد.

مدیر عامل شرکت پتروساحل افق کیش تصریح کرد: تقویت جایگاه عملیاتی شرکت پیسوک بعنوان بازوی فنی و مهندسی شرکت توسعه پتروایران یکی دیگراز برنامه های اجرایی این شرکت درسال جاری می باشد که توجه ویژه به سرمایه های انسانی متخصص و مشغول بکار در شرکت از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر موفقیت و تحقق این موضع می باشد.

وی ادامه داد: در پایان مجددا تاکید می گردد حرکت درراستای چابک سازی و توانمندسازی با استقرار رویکرد بریکولاژی، الگوی مبتنی بر توسعه دانش و فناوری و تمرکز بر رویکرد کاهش استراتژیک هزینه ها (SRC) مبتنی بر محور مثلث سه گانه پیشرفت و توسعه پیش گفته شده را می توان رمز موفقیت و تعالی این شرکت به حول و قوه الهی در سال آتی دانست، که ان شاء الله در صورت تحقق ، مهمترین مزیت رقابت شرکت پتروساحل افق کیش خواهد بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا