کد خبر: 280801108996
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

شعب بیمه رازی شناسنامه‌دار می‌شوند

سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران تاکید کرد: مسئولیت رسیدگی به مطالبات و هماهنگی کلیه امور مناطق با اختیاراتی مشابه مدیر واحد ستادی بر عهده روسای ادارات خواهد بود که این طرح افزایش سرعت پاسخگویی و کاهش هزینه تمام شده یک خدمت است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، چهل و هشتمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی در حالی برگزار شد که در استودیویی متفاوت به فصل سوم رسید.

در قسمت اول فصل سوم این برنامه ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی میزبان حسین پایندانی- سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بود که پایندانی با تاکید بر اینکه در آینده بسیار نزدیک شعب بیمه رازی شناسنامه دار خواهند شد، گفت:  در دوره جدید مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بر اساس کارشناسی صورت گرفته شعب سراسر کشور به سه منطقه تقسیم و هر یک از روسای ادارات شاغل در این مدیریت ، مسئولیت رسیدگی به مطالبات و هماهنگی کلیه امور یکی از این مناطق را با اختیاراتی مشابه مدیر واحد ستادی بر عهده خواهد داشت. هدف از این طرح افزایش سرعت پاسخگویی و کاهش هزینه تمام شده یک خدمت است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا