کد خبر: 120203158124
جامعه و فرهنگیک خبر خوش برای اهالی محله شهید کاظمی

شهروندان محله شهید کاظمی منطقه ۱۹ صاحب زمین چمن مصنوعی نو شدند

عملیات تعویض و نوسازی زمین چمن مصنوعی شهیدکاظمی در مجاورت بلوار شکوفه نرسیده به میدان ثارالله به مساحت ۹۰۰ متر مربع انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه افزود: رسیدگی به نگهداشت زمین‌های چمن مصنوعی در محلات با هدف نوسازی اماکن و فضاهای ورزشی، استفاده بهینه از امکانات تفریحی و فراغتی و توسعه و نهادینه شدن فرهنگ ورزش در بین جوانان و نوجوانان انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به پایش های انجام شده، ساماندهی زمین هایی که نیاز به مرمت و تعویض چمن مصنوعی دارند براساس برنامه ریزی ها در حال انجام است.

اخگر پور با تاکید بر اهمیت زمین‌های روباز و چمن مصنوعی محلات در بالا بردن شور و نشاط شهروندان، افزود: به همین منظور پیش از این چمن زمین های بوستان ولایت به مساحت ۷۰۰ متر مربع و بوستان الجواد به مساحت ۸۵۰ متر مربع به منظور بهره مندی حداکثری شهروندان، به طور کامل تعویض و نوسازی شد.

به گفته این مسئول، چمن این بوستان ها پس از زیر سازی و اجرای لایه ژئوتکستایل، سیلیس و گرانول نصب شده و خط کشی آن به پایان رسیده است.

اخگر پور درخصوص سایر امکانات موجود زمین چمن بوستان الجواد و ولایت به رختکن، سرویس بهداشتی،تاسیسات برقی و مکانیکی، چاه جذبی، نور پردازی و فنس دور زمین اشاره کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد سرانه زمین چمن مصنوعی را در این منطقه ارتقاء دهیم تا شهروندان با هزینه مناسب با استفاده از این امکانات برای حفظ سلامت جسمی و روانی خود تلاش کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا