کد خبر: 190203158642
اقتصادتولید و بازرگانیروزنامهصنعت و معدن

عصر اقتصاد صدای بی خش بخش خصوصی و همراه شرکت های موفق

مسعود شریعت زاده

امروز بیست و هشتمین  دوره نمایشگاه صنعت نفت افتتاح می شود  تا بار دیگر توانمندی های شرکت های ایرانی را در منطقه به رخ جهانیان بکشاند و از سوی دیگر با دو برابر شدن وسعت فضای در اختیار شرکت های خارجی و حضور شرکت های بزرگی از ۱۲ کشور جهان نمادی از ایجاد  فضای بازتر اقتصاد در سال جاری است.

شرکت های  ایرانی نیز در این نمایشگاه به رغم دغدغه های زیاد و سختی های فراوان در عرصه تولید به نمایشگاه می آیند تا با فشردن دست همکاری میان شرکت های همکار داخلی وخارجی آینده ای بهتر را رقم بزنند.

این رویداد که  تلاش می کند در زمینه معرفی توان صنعتگران صنعت نفت داخل و خارج و تحقق اهداف رشد تولید گام بردارد.  حتما فرصتی مغتنم  است  برای عقد قراردادهای همکاری میان شرکت های داخلی و خارجی، شناخت توانمندی ها و ایجاد فرصت بهره برداری و خلق ارزش بیشتر در صنعت نفت.

 در حقیقت نمایشگاه  امروز محل ارائه توانمندی‌های صنعتی، علمی و پژوهشی و نماد خودکفایی و خوداتکایی برای کشور است که روزنامه عصر اقتصاد نیز در جهت این ماموریت تعریف شده و رسالت  رسانه ای خود با انتشار این ویژه نامه تلاش کرد تا  با شرکت های موفق و معظم  این حوزه که هر یک به تنهایی قطاری از موفقیت ها را با خود همراه دارند در نمایشگاه  همراه شود.

از آنجایی که مهم ترین هدف امروز صنعت نفت رشد تولید به وسیله افزایش سرمایه گذاری و ارتقاء فناوری است و نمایشگاه امسال نیز که با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه سازی فناورانه» همراه است روزنامه عصراقتصاد  در فرصتی کوتاه  تلاش کرد تا ضمن بیان دغدغه های فعالان بخش خصوصی و ارزیابی وضعیت موجود در بخش های مختلف پتروشیمی، گاز و نفت در این ویژه نامه هم  صدای بی خش بخش خصوصی  باشد که در نتیجه تصمیم سازان با وضوح بیشتری دردها و مشکلات را بفهمند و در تصمیم گیری ها  رویه ها، راه را برای تحقق شعار سال تسهیل کنند و هم با در دست داشتن ترازوی وجدان به موفقیت های برخی شرکت های معظم فعال در صنعت بپردازد و با انعکاس واقعیت ها، شناخت توانمندی ها به بازاریابی موفق تر آنها کمک کند.

در پایان امیدواریم این نمایشگاه برای همه شرکت های حاضر مبارک و میمون باشد و خسته نباشید می گوییم به همه عوامل  برگزاری این نمایشگاه هر چند که نقدهایی نیز بر عملکردها وارد است.

افزون بر شرکت های ایرانی، ملیت هایی از ۱۲ کشور جهان را در بر می گیرد و در این دوره، کشورهای مطرحی همچون روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین حضور خواهند داشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا