کد خبر: 290602138470
اخبار شرکت هابانک و بیمه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بانک ملی ایران نماد نظام بانکی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بانک ملی ایران نقش مهمی تری را نسبت به سایر بانک ها بر عهده گرفته است و نسبت به نظام بانکی کشور مسئولیت خطیری دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسینعلی حاجی دلیگانی در مورد نقش بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور گفت: این بانک به عنوان بزرگترین و مهمترین بانک کشور، سنبل و نماد نظام بانکی است و در بین بانک‌های کشور نقش بسیار موثرتری را ایفا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران با مباحث نظام بانکی جدی‌تر برخورد می‌کند، تصریح کرد: این بانک از ظرفیت هایش  در جهت بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی بهره برده و پاسخگوی نیازهای عمومی مردم به ویژه در تسهیلات خرد و حمایت از بخش تولید بوده است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بانک ملی ایران را هماهنگ کننده دیگر بانک‌ها عنوان و تاکید کرد: بالاترین سهم به لحاظ گستردگی شعب به بانک ملی ایران اختصاص دارد و این بانک نقش قابل توجهی در جهت بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور ایفا کرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ملی در استان‌ها هم عملکرد بسیار قابل قبولی را دارد، خاطر نشان کرد: ما از اقدامات برخی از بانک‌ها به خاطر نبود وام و سه قفله شدن وام خرد در استان‌ها ناراضی هستیم، اما در این خصوص عملکرد بانک ملی ایران بهتر از سایر بانک‌ها بوده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا