کد خبر: 19109911434
اخبار شرکت ها

علی ملک مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین شد

با حکم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، دکتر علی ملک جایگزین مهندس کیومرث میرزائی و به عنوان مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، در حکم محسن صالحی‌نیا بر بهبود شاخص های عملکردی و ارتقاء فعالیتهای این شرکت، تأکید شده است.

علی ملک که پیش از این انتصاب، رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه واگنهای مسافری و مترو ایدرو (رهنورد) بود دارای مدرک دکترا در اقتصاد و حمل و نقل است و علاوه بر فعالیتهای دانشگاهی، سوابق اجرایی دیگری چون مدیرعاملی سایپا دیزل، مدیرعاملی پارس خودرو، معاونت هواپیمایی جمهوری اسلامی، مدیرعاملی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی و عضویت در هیأت مدیره سایپا را در کارنامه خود دارد.

دکتر نوری امیری، معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو با حضور در مجتمع صنعتی اسفراین در روز چهارشنبه ۱۷ دیماه جاری در جمع مدیران این شرکت، ضمن تشریح برنامه های پیش رو برای توسعه مجتمع صنعتی اسفراین اظهارداشت: با هدف گذاری معین و تلاش بیش از پیش نیروی انسانی و مدیریت جدید، شاهد بهبود شرایط کمی و کیفی تولید در سال جهش تولید خواهیم بود.

دکتر علی ملک، مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته خاطرنشان کرد: توسعه بازار و شناسایی بازارهای جدید، افزایش تولید و تولید محصولاتی خاص و با ارزش افزوده بالا، افزایش سود و افزایش بازده سرمایه گذاری از مهمترین برنامه های این مجتمع خواهد بود.

همچنین پس از پایان جلسه دکتر نوری امیری، معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو و دکتر الیاسی مدیر کل حراست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به اتفاق دکتر علی ملک، مدیرعامل، از بخشهای مختلف شرکت و سالن ریخته گری پیوسته(CCM) بازدید کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا