کد خبر: 060902144499
دولتسیاستورزش

فخاری: قهرمانان تهرانی با رعایت اخلاق حرفه‌ای می توانند الگوی نسل آینده باشند

استاندار تهران در جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش با تاکید بر اهمیت رعایت اخلاق برای قهرمانی تهران گفت: مسئولان استان تهران اگر برای قهرمان، اخلاق حرفه‌ای قائل شوند، می‌توانند آنها را به عنوان الگو در آینده برای نسل جوان معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در این جلسه که امروز با دستور جلسه حمایت از قهرمانان و توسعه زیرساخت‌ها در رشته‌های مختلف مدال‌آور با تخصیص اعتبارات لازم، در استانداری تهران برگزار شد، استاندار در بحث قهرمان پروری قائل بودن امتیاز در جهت حمایت های لازم ار ورزشکاران را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به ظرفیت استان تهران که از دیرباز در موضوعات مختلف دارای توفیقات مهمی در ورزش بوده است، اضافه کرد: تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت یک ضرورت برای ورزش استان است، چرا که نگاه جوانان و استعدادها به تلاش مسئولان برای توسعه ورزش است و آنها با ترسیم برنامه صحیح می‌توانند در جهت قهرمانی‌ها گام بردارند .

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد تهران در المپیاد استعدادهای برتر، برگزاری نمایشگاه عزت و پیشرفت و سهم تهران در مدال آوری مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو گفت: استعدادهای بسیاری در المپیاد استانی و کشوری شناسایی شدند که توسط هیات ‌های ورزشی در شرایط رشد قرار گرفتند.

علی جوادی افزایش مدال‌های کسب شده و توفیقات قهرمانی را در رقابت‌های آسیایی و پارا آسیایی نشان از برنامه محور بودن اداره کل و اهتمام جدی برای جهش قابل توجه در همه زمینه‌ها طی یک سال و نیم گذشته عنوان کرد.

در این جلسه روسای هیات‌های شطرنج، تنیس روی میز، کاراته و تیراندازی به بیان نقطه نظرات خود در مورد رفع مشکلات وحمایت‌های لازم پرداختند.

همچنین در بخشی از این جلسه ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل گزارشی از برگزاری رقابت‌های کارکنان دولت و پیش‌بینی برنامه‌ ها برای میزبانی هیات ‌های ورزشی و مجموعه‌های مختلف ارائه کرد.

در پایان این جلسه از مدال آوران فوتسال ناشنوایان که در برزیل به مقام قهرمانی رسیدند  توسط فخاری استاندار تهران، جوهری معاون سیاسی و اجتماعی، جوادی مدیر کل، گلدانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و پازوکی رئیس هیات ناشنوایان تجلیل شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا