کد خبر: 300702141115
آموزشروزنامهعصر انقراض (طنز)

فرزند بیشتر تنوع بهتر

«درهای مدارس پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها باز می‌شود.»

راضیه حسینی

وزیر آموزش و پرورش: «مدرسه را جایی کردیم تا همه ورزش کنند. پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها مدارس را باز می‌کنیم تا پدران و پسران و نیز مادران و دختران به مدارس بروند و ورزش کنند. امکانت مدارس کافی نیست و باید بیشتر شود.»

فضای برخی مدارس به حدی زیبا، جادار و مطمئن است که ماندیم چطور به فکر وزرای قبلی نرسیده بود؟ این فضای مفرح و شاد، جایی که بچه‌ها اصلاً دل‌شان نمی‌خواهد از آن دل بکنند چرا پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها بدون استفاده مانده بود؟
از این به بعد کله‌ی سحر روزهای جمعه، دانش‌آموزان در حالی‌که گرم‌کن ورزشی به تن کرده‌اند منتظر می‌مانند تا پدر و مادرشان آماده شوند و با هم به مدرسه بروند. به هموطنان عزیز پیشنهاد می‌کنیم برای این‌که از امکان جذابی که تقریباً در هیچ کشوری وجود ندارد، بتوانید استفاده کنید حتماً سعی کنید جنس بچه‌های‌تان جور باشد و از هرکدام لااقل یکی را داشته باشید، در غیر این‌صورت یکی از والدین از این نعمت بی ‌بهره می‌ماند و احتمالاً در سنین بالا دچار مشکلات زیادی از جمله کمردرد، ناراحتی قلبی، مغزی، مفصلی و … می‌شود. در حالی‌که آن یکی به‌خاطر ورزش در روزهای تعطیل، در محیط مدرسه، حتی یک سر درد هم سراغش نمی‌آید. هرچه تعداد فرزندان‌تان بیشتر باشد، امکان استفاده از محیط‌های متنوع برای‌تان بیشتر فراهم خواهد شد. مثلاً با چهار بچه، چهار مدرسه دم دست دارید و همین‌طور بروید بالا.
هر هفته می‌توانید یک حیاط جذاب، آب‌خوری تمیز و در صورت لزوم سرویس بهداشتی معطر با گیاه لاوندر را تجربه کنید. هر هفته می‌توانید از ایمنی و بنای نوساخت یک مدرسه لذت ببرید.
مجردهای عزیز، بشتابید. این همان اتفاقی است که منتظرش بودید. همان انگیزه‌ای که تا به حال نداشتید. می‌دانیم که الان به متأهل‌های فرزنددار حسادت می‌کنید و نگران سلامت خود شده‌اید. ولی هیچ وقت دیر نیست. می‌توانید برای هفت، هشت سال دیگر برنامه‌ی بلندمدت بچینید و امیدوار باشید وزیر جذاب آموزش و پرورش تا آن زمان پشت میز خود باشد و قوانین فوق‌العاده تصویب کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا