کد خبر: 09070048219
روزنامهعصر انقراض (طنز)

فشن‌شو به سبک طالبان (طنز)

راضیه حسینی

یکی از اعضای گروه طالبان در گفت‌وگویی با تلویزیون طلوع در مورد شرایط طالبان برای پوشش زن‌ها گفت که کفش پاشنه‌بلند را خارجی‌ها برای تحریک جوانان ساخته‌اند و صدای آن توجه جوانان را جلب می‌کند. او گفت رنگ لباس زن‌ها نباید جذاب باشد و خوش‌بو از خانه بیرون نروند.

تصور کنید اگر طالبان مسئول برگزاری فشن‌شوهای بزرگ دنیا بود چه اتفاقی می‌افتاد:

یک سری مرد در دو طرف سالن نشسته‌اند. (زن‌ها اجازه حضور به عنوان میهمان و تماشای لباس‌ها را ندارند.) یک زن با کفش پاشنه‌تخت، در حالی‌که بوی پیاز سرخ‌کرده و بادمجان کبابی می‌دهد، وارد می‌شود. البته از زن و مرد بودنش خیلی نمی‌توان مطمئن شد چون زیر یک پارچه کنفی ضخیم قرار دارد و فقط چشم‌ها و نوک دماغش از آن بیرون زده است.

 برند هرمس، مدل‌هایی با پارچه‌های کنفی به رنگ‌های مشکی، طوسی تیره، قهوه‌ای سوخته و سورمه‌ای را وارد می‌کند. برند کریستین دیور، مدلی با پارچه‌ای کنفی به رنگ صورتی چرک وارد می‌کند که با اعتراض حضار روبه‌رو می‌شود، مدل مورد نظر سریع و تا قبل از آن‌که حکم شلاق بگیرد، خارج می‌شود.

یکی از زنان، اشتباه بزرگی را مرتکب شد. او که گویا قبل از ورود، دستشویی‌واجب شده بود، وقتی به سرویس بهداشتی رفت، بعد از اتمام کار، دست خود را با صابونی بسیار خو‌ش‌بو شست. به محض ورود او، مردان همگی دچار تشویش و اضطراب شدند. طالبان با شامه بسیار قوی که در دنیا زبان‌زد است فرد خاطی را سریع برای تنبیه خارج کردند. برای اینکه سیستم مردان هم به حالت عادی بازگردد و خطر رفع شود، پشت‌بندش چند تا خانم با بوی جوراب و دهان سیرخورده وارد کردند.

حالا نوبت مردان است. مردها کمی آزادتر و با سر و صورتی آشکار وارد می‌شوند. هرکدام یک اسلحه در دست دارند و به محض ورود، دو سه تا تیر درمی‌کنند که باعث ذوق و شادی مفرط حضار می‌شود.

البته مردها هم از خطر دور نیستند. یکی از مدل‌ها اشتباه مهلکی انجام داده و قبل از ورود، قسمتی از ریش خود را شانه کرده و قسمتی را هم تراشیده است. این خطا از چشمان تیزبین طالبان دور نمی‌ماند و سریع وی را از صحنه خارج می‌کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا