کد خبر: 21100064849
اخبار شرکت هاویدئوها

فولاد هرمزگان برگزار می کند: اولین رویداد علم داده بندرعباس- ۲۸ تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰

سال‌های مدیدی است که جهان مملو از داده شده، حجم این داده‌ها و سرعت تولید آن‌ها با ظـهور وب و البته شـبکه‌های اجتماعی رشـد فزاینده‌ای داشـته است. در واقع، حجم داده‌های دیجیتال با سـرعت زیادی در حال رشـد اسـت.

مزیت اصلی علم داده، توانمند سازی و تسـهیل تصمیم‌گیری اسـت. سـازمان‌هایی که بر عـلم داده سـرمایه‌گـذاری می‌کنند، می‌توانند از شواهد قابل سنجش و مبتنی بر داده برای تصمیم‌ سازی در کسب‌ و‌کار خود استفاده کنند.

تصمیم‌های داده‌محور می‌توانـد منجـر به افزایـش سـود و بهبود بـهره‌وری عملیاتی، کارایی کسـب‌ و‌کار و جـریان‌های کاری بشـود.

از این رو شرکت فولاد هرمزگان در مسیر تحول دیجیتال و بهره برداری از ظرفیت‌های علم داده، با همکاری پارک علم و فناوری هرمزگان رویداد علم داده را در تاریخ۲۸الی۳۰دی ماه در شهر بندرعباس برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این رویداد، ارائه نقشه راه فولاد هرمزگان در مسیر تحول دیجیتال و ظرفیت‌های این شرکت در بهره برداری از داده، آشنایی شرکت کنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و عملی در حوزه علم داده و ایجاد فضای همکاری بین صنایع، شرکت‌های مجری خدمات علم داده و دانشگاه‌ها در سطح استان و کشور است.

 

سرفصل‌های رویداد:

روز اول: سمینار علم داده

روز دوم: کارگاه استراتژی داده و حل یک مسئله کاربردی ویژه سازمان‌ها

روز سوم: کارگاه کسب و کارها و علم داده

مخاطبین:

– مدیران و کارشناسان ارائه خدمات فناوری اطلاعات در سازمان‌ها

– مدیران و کارشناسان لایه کسب و کار به تفکیک هر دپارتمان عملیاتی (بازاریابی، فروش، تامین کنندگان، تولید، مالی، منابع انسانی و … که دارای سیستم‌های اطلاعاتی هستند).

– دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی که زمینه تحقیقاتی آن‌ها فناوری داده کاوی، علم داده و یادگیری ماشین و ماهیت تحقیق آن‌ها دارای رویکرد کاربرد پذیری در صنعت کسب و کار است.

– علاقه‌مندان به علم داده (‌ شامل: داده کاوی، تحلیل داده، هوش مصنوعی و …).

راهنمای ثبت‌نام جهت شرکت در سمینار و کارگاه‌ها:

چنانچه قصد شرکت در سمینار و کارگاه‌های رویداد علم داده را دارید با مراجعه به سایت ایوند به نشانی https://evnd.co/۳iadf نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایید.

لازم به ذکراست شما می‌توانید یک بلیت برای حضور در هر سه روز رویداد تهیه نمایید و غیر این صورت اگر مایل به شرکت در یکی از کارگاه‌ها و یا سمینار هستید میتوانید به صورت جداگانه بلیت همان روز را تهیه فرمایید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا