کد خبر: 020403163528
بازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیصنعت و معدندبیرکل انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران:

قیمت لوازم خانگی ایرانی ارزان تر از خارجی است

دبیرکل انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران گفت: لوازم خانگی ایران نسبت به لوازم خارجی ارزان قیمت‌تر است، گفت: با وجود هزینه های سربار ناشی از تصمیمات داخلی و متاثر از تحریم های ظالمانه قیمت کالای ایرانی پایین‌تر از محصولات مشابه و هم رده خود در سایر کشورها است.

فاضلی نیا بیان کرد: این صنعت نیازمند بسته های حمایتی در حوزه صادرات است تا بتواند در بخش های کمیت و کیفیت تولید و نیز در بخش ارزآوری، عملکرد مثبت‌تری داشته باشد.

وی افزود: صادرات لوازم خانگی در سال گذشته، قریب به ۴۰۰ میلیون دلار رقم خورد که نشانگر افزایش نسبی کیفیت تولیدات در قطعات و انواع محصولات نهایی لوازم خانگی است

فاضلی نیا دبیرکل انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با اشاره به آمارهای وزارت صمت صادرات لوازم خانگی گفت: صادرات لوازم خانگی در سال گذشته، قریب به ۴۰۰ میلیون دلار رقم خورد که نشانگر افزایش نسبی کیفیت تولیدات در قطعات و انواع محصولات نهایی لوازم خانگی است که قابلیت رقابت در بازارهای جهانی داشته است.

دبیرکل انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران اضافه کرد: که این آمارها در مقایسه با سال گذشته با شیب ملایم نشانگر رشد تولید صادراتی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا