کد خبر: 160402132030
روزنامهعصر انقراض (طنز)

ما همیشه مسئولان را دعا می‌کنیم

راضیه حسینی

صدیقی: «مردم برای موفقیت‌های روزافزون، خدمتگزاران خود را در دولت دعا کنند.

خدا را شاکریم که در جمهوری اسلامی، همه‌ مسئولان به فکر رفع مشکلات و کاستن از آلام مردم هستند.»

مشکل؟ امیدواریم مسئولان به زودی متوجه شوند که دیگر برای ما مشکل حل نشده‌ای باقی نمانده است. در واقع موفقیت‌های خدمتگزاران به حدی روز، و حتی ساعت افزون بوده است که همه‌ی مشکلات را مانند کمباین درو کرده و برده‌اند.

البته کاش کمی شلخته درو می‌کردند تا چیزی هم گیر دشمنان می‌آمد و بهانه‌ای برای تخریب مسئولان پیدا می‌کردند. بیچاره‌ها دست‌شان خالی مانده است و نمی‌دانند چه کنند.

البته می‌توانند به دروغ متوسل شوند، ولی واقعاً آن‌قدر موفقیت‌ها بزرگ و وسیع هستند که نمی‌توانند منکر شوند. تنها راهی که برای دشمنان مانده این است که دل به دریا بزنند و دروغ‌های بزرگ بگویند.

آن‌قدر بزرگ که بعد از مدتی خودشان هم باورشان شود. اصلاً چیزی جز آن را قبول نکنند. هر چه بزرگ‌تر، قابل قبول‌تر. مدام آنها را تکرار کنند و چشم‌شان را روی حقیقت ببندند.

هر چه از موفقیت‌های مسئولان دیدند انکار کنند و بگویند: «کو؟ کجاست؟ اگر تونستید به ما نشون بدید.» بعد هم سریع چشم خود را ببندند و بگویند «دیدید نتونستید نشون بدید.»

با این روش می‌توانند تا دل‌شان می‌خواهد به مسئولان زحمت‌کش انگ بچسبانند و موفقیت‌های آنها را زیر سؤال ببرند. مردم را با دروغ‌های‌شان ناامید کنند و کشور را مثل ماشینی نشان دهند که در سراشیبی سقوط قرار گرفته و عنقریب است پس از برخورد با جسم سختی منفجر شود.

اما اصل ماجرا چیز دیگری است. اگر دشمنان دست از دروغ پراکنی بردارند، ما با واقعیت کشور مواجه خواهیم شد. امکانات فراوان، ارزانی، تورم صفر، خانه و ماشین لوکس، بلبل‌هایی که بیست و چهار ساعته روی درختان در نقاط مختلف تهران، مشغول آوازند.

بچه‌هایی که در سیستان و بلوچستان در حال خوردن آناناس وسط استخرهای پرآب هستند. جاده‌هایی که برای مسافران آواز می‌خوانند، هواپیماهایی که امکانات‌شان از هتل‌های پنج ستاره هم بیشتر است و…

اصلاً مگر می‌شود برای مسئولانی که با زحمت فراوان چنین امکاناتی برای مردم فراهم کرده‌اند دعا نکرد. ما هر روز و هر ساعت با دست‌های بلند کرده سمت پروردگار برای مسئولان دعا می‌کنیم.

هرچند هنوز هیچ‌کدام از دعاهای‌مان مستجاب نشده‌اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا