دلار: 268,700 تومان
یورو: 301,680 تومان
پوند انگلیس: 355,180 تومان
درهم امارات: 73,403 تومان
یوان چین: 40,270 تومان
دینار بحرین: 714,710 تومان
دینار کویت: 872,050 تومان
ریال عربستان: 71,868 تومان
دینار عراق: 178 تومان
لیر ترکیه: 5,470 تومان
ین ژاپن: 169,743 تومان
طلا 18 عیار: 26,658,700 تومان
انس طلا: 1,114,863,170 تومان
مثقال طلا: 115,004,000 تومان
طلا 24 عیار: 35,395,800 تومان
طلا دست دوم: 26,193,189 تومان
نقره 925: 512,623 تومان
سکه گرمی: 38,100,000 تومان
نیم سکه: 142,910,000 تومان
ربع سکه: 77,080,000 تومان
سکه بهار آزادی تک فروشی: 261,800,000 تومان
آلومینیوم: 589,850,000 تومان
مس: 2,562,998,360 تومان
سرب: 354,094,240 تومان
نیکل: 3,177,694,440 تومان
قلع: 14,513,293,100 تومان
روی: 660,773,000 تومان
گاز طبیعی: 506,892.1 تومان
بنزین: 557,189.7 تومان
نفت خام: 24,082,237.5 تومان
گازوییل: 396,359,369.9 تومان
نفت اپک: 29,390,406 تومان
دلار: 268,700 تومان
یورو: 301,680 تومان
پوند انگلیس: 355,180 تومان
درهم امارات: 73,403 تومان
یوان چین: 40,270 تومان
دینار بحرین: 714,710 تومان
دینار کویت: 872,050 تومان
ریال عربستان: 71,868 تومان
دینار عراق: 178 تومان
لیر ترکیه: 5,470 تومان
ین ژاپن: 169,743 تومان
طلا 18 عیار: 26,658,700 تومان
انس طلا: 1,114,863,170 تومان
مثقال طلا: 115,004,000 تومان
طلا 24 عیار: 35,395,800 تومان
طلا دست دوم: 26,193,189 تومان
نقره 925: 512,623 تومان
سکه گرمی: 38,100,000 تومان
نیم سکه: 142,910,000 تومان
ربع سکه: 77,080,000 تومان
سکه بهار آزادی تک فروشی: 261,800,000 تومان
آلومینیوم: 589,850,000 تومان
مس: 2,562,998,360 تومان
سرب: 354,094,240 تومان
نیکل: 3,177,694,440 تومان
قلع: 14,513,293,100 تومان
روی: 660,773,000 تومان
گاز طبیعی: 506,892.1 تومان
بنزین: 557,189.7 تومان
نفت خام: 24,082,237.5 تومان
گازوییل: 396,359,369.9 تومان
نفت اپک: 29,390,406 تومان
  کد خبر: 0707992901
دسته‌بندی نشده

مبلغ حق بیمه سهم کارگر و کارفرما در سال 99 +جدول

مبلغ حق بیمه سهم کارگر و کارفرما در سال 99 اعلام شد.

به نقل از سایت بیدبرگ که در حوزه روابط کار و تامین اجتماعی به کارگران و بازنشستگان مشاوره می‌دهد، با توجه به تعیین و اعلام حداقل دستمزد

کارگران در سال 1399 و همچنین تغییر مبلغ حق مسکن و خوار و بار،  مبلغ حق بیمه های سهم کارگر و کارفرما به شرح زیر است:

حداقل دستمزد کارگر عادی: 611,809 ریال

حق مسکن:   1,000,000 ریال (در صورت تصویب هیات وزیران این مبلغ 2,000,000 ریال می شود)

خوار و بار: 4,000,000 ریال

جمع حقوق و مزایای مشمول حق بیمه ماهانه در ماه های 31 روزه: 23,966,079 ریال

حق بیمه سهم کارگر به میزان 7% : 1,677,626 ریال

حق بیمه سهم کارفرما به میزان 23% : 5,512,198 ریال

جمع کل حق بیمه : 7,189,824 ریال

جمع حقوق و مزایای مشمول حق بیمه ماهانه در ماه های 30 روزه: 23,354,270 ریال

حق بیمه سهم کارگر به میزان 7% : 1,634,799 ریال

حق بیمه سهم کارفرما به میزان 23% : 5,371,482 ریال

جمع کل حق بیمه : 7,006,281 ریال

این مقادیر برای حداقل دستمزد می باشد و برای دستمزد بالاتر از حداقل حقوق، 30 درصد حقوق و مزایای، حق بیمه می باشد که 23 درصد سهم کارفرما و 7 درصد سهم کارگر است.

منبع: ایلنا

عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا