کد خبر: 020403166259
اخبار شرکت هابورستولید و بازرگانیصنعت و معدن

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا شیشه برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سایپاشیشه (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، با حضور بیش از ۷۱ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت پارس خودرو برگزار شد.

به گزارش سایپانیوز، در ابتدای این جلسه که به ریاست محمد هاشمی خواه به نمایندگی از شرکت سایپا برگزار شد، گزارشی از عملکرد هیأت مدیره ارائه و گزارش تکمیلی نیز توسط امیررضا نخعی، مدیرعامل شرکت ارائه شد. همچنین گزارش حسابرس و توضیحات لازم توسط مدیرعامل و هیأت مدیره ارائه شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت گزارش هیأت مدیره در مورد فعالیتها، صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت سایپا شیشه مورد تصویب سهامداران و مجمع قرار گرفت و موسسه هشیار بهمند به عنوان بازرس و حسابرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت برای سال ۱۴۰۳ با تصویب اکثریت اعضاء انتخاب شد.

همچنین با توجه به سود ۴۳۱ میلیارد ریالی طی دوره مذکور، با تقسیم ۱۰ درصد سود، برای هر سهم مبلغ ۱۷ ریال موافقت شد. گفتنی است این جلسه به صورت مجازی و آنلاین برای سهامداران شرکت سایپاشیشه برگزار شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا