کد خبر: 161001115548
روزنامهعصر انقراض (طنز)

مخالفان همیشه موافق (طنز)

مردم، قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور را می‌پذیرند

راضیه حسینی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: «قطع اینترنت در حوزه برگزاری کنکور یکی از راه‌حل‌های موجود است. مطمئن هستم که مردم قطع اینترنت را می‌پذیرند، چرا که سرنوشت فرزندانمان در گرو کنکور است.

با توجه به تعداد زیاد داوطلبان، مردم با سعه صدر در زمان برگزاری آزمون سراسری با ما همکاری لازم را خواهند داشت.»

یک درصد فکر کنید مردم نپذیرند. اصلاً امکان ندارد. شما یک مورد از مخالفت‌ مردم با تصمیم‌های مسئولان پیدا کنید. همواره همه چیز را پذیرفتیم. حتی از این هم بالاتر، در حالی‌که خودمان خبر نداشتیم کلی مطالبات از مسئولان داشتیم.

ما مسئولان تیزهوش و ذهن‌خوانی داریم. در واقع مواقعی پیش آمده ذهن، زبان، قلب و کلاً همه جوارح‌مان یک چیز گفته، اما مسئولان از قول ما چیز دیگری گفته‌اند.

این یعنی مردم، ما بهتر از شما صلاح‌تان را می‌دانیم. رمزگشایی مغزتان دست ماست. شما خودتان هم خبر ندارید چه می‌خواهید.

در مورد قطعی اینترنت هم شاید ما با تمام وجود مخالف باشیم، ولی در اصل موافقیم. یعنی موافقت‌مان امری است که فقط توسط مسئولان دیده می‌‌شود و مردم عادی قادر به فهم آن نیستند. در واقع ما مو می‌بینیم ومخالفت ظاهری، مسئولان پیچش می‌بینند و موافقت باطنی.

ما همگی از قطعی اینترنت دور روزه استقبال می‌کنیم. فدای سرتان که در این دور روز کلی شغل دچار مشکل می‌شود.

فدای سرتان که در این دور روز ارتباطات اینترنتی، می‌رود روی هوا. هیچ مشکلی نیست اگر طرف‌های خارجی در یک پروژه، متعجب بمانند  که چه شد؟ می‌شود برای‌شان توضیح داد که سیستم فوق امنیتی در کشورمان تصمیم گرفته دو روز اینترنت کل مملکت را برای کنکور قطع کند.

احتمالاً آنها بعد از شنیدن این خبر، دیگر آدم‌های سابق نخواهند شد. شاید مدت زیادی نیاز به تراپی داشته باشند تا بتوانند این حجم از مدیریت و امنیت را هضم کنند و بفهمند که چطور می‌شود این‌طور شد؟

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا