کد خبر: 12100063505
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

مدیرعامل: بانک سینا آماده ورود به کسب و کار جدید در نظام بانکی کشور است

مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری معاونت فناوری اطلاعات، ورود شبکه بانکی به عرصه دیجیتال را مهمترین موضوع فعالیت بانکداری معرفی کرد و از آمادگی بانک سینا برای ورود به فضای جدیدی از کسب و کار در عرصه بانکی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، سیدضیا ایمانی، در سخنان خود، ورود به عرصه جدیدی از ارائه خدمات و نوآوری در فضای بانکی با رویکرد دیجیتال را از اهداف مهم این بانک دانست و افزود: منطبق بودن با نیاز مشتری، ایجاد تغییرات جدید در کیفیت و تسریع و تسهیل در خدمات بانکی را به یک ضرورت و نیاز بدل ساخته و بانک سینا با تحول در زیرساخت‌ها و تغییراتی در مدل کسب و کار خود، آماده ورود به حوزه فعالیت جدید در نظام بانکی کشور است.

او ادامه داد: برای پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال باید از ظرفیت‌های کسب و کار مبتنی بر فناوری‌های روز استفاده شود. پذیرش این تحولات در بانک اتفاق بزرگی است که لازمه آن آموزش نیروی انسانی توانمند در همه سطوح بانک است.

او تصریح کرد: بانک سینا به لحاظ برخورداری از پتانسیل و زیرساخت‌ها در زمینه فناوری و دیجیتال، در وضع مطلوبی به سر می‌برد و در عصر رواج تحولات و نوآوری‌ها، با تکیه بر برنامه‌ریزی و خلاقیت حرکت می‌کند و در این عرصه در تلاش است از طریق دگردیسی در خدمات و گسترش مباحث نئوبانک و خدمات دیجیتال، گام‌های موثری در مسیر تعالی بردارد.

او خاطرنشان کرد: شاید در ۵سال آینده شعبه‌ای برای خدمات بانکی و روزمرگی‌های آن وجود نداشته باشد. با ورود به عرصه دیجیتال، مشتری می‌تواند در تمام شبانه‌روز از خدمات آن استفاده کند و قطعا این عرصه تحولی عظیم در نظام بانکداری است که بانک سینا هم بر همین مبنا برنامه‌ریزی‌های هدفمند را در دست بررسی و اجرا دارد.

او در ادامه با بیان عملکرد بانک خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران، در بحث سودآوری در بانک سینا توانستیم با تکیه بر استراتژی‌های کارآمد و موثر در ۹ماهه اول سال، اهداف پایان سال را محقق کنیم و برنامه‌ریزی‌های ما در سه ماه پایانی سال، مازاد بر اهداف از پیش تعیین شده است.

مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: در این مدت، شاخص‌های عملکردی بانک نشان می‌دهد که بخش‌های تخصصی بانک فعالیت خوبی داشته‌اند و مدار بانک در مسیر موفقیت حرکت می‌کند.

در همایش سراسری ۲روزه معاونت فناوری اطلاعات بانک سینا، مهمترین مباحث روز بانکداری در حوزه دیجیتال و همچنین آشنایی با سامانه‌های مختلف بانکی به‌صورت کارگاهی و آموزشی مطرح شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا