کد خبر: 171101119817
اقتصادبانک و بیمهروزنامه

مدیرعامل بیمه رازی: توانستیم در مدت زمانی کوتاه عقب افتادگی‌های موجود در بازار را جبران کنیم

بنابر اظهارات مدیرعامل بیمه رازی، این شرکت توانست در مدت زمانی کوتاه با برنامه‌ریزی مشخص و چرخش‌های مدیریتی و استراتژیکی، عقب افتادگی‌های موجود در بازار را جبران کند.

به گزارش عصراقتصاد، علی جباری، مدیرعامل بیمه رازی ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد مولای متقیان در نشست خبری که ۱۶ بهمن در ساختمان اصلی  شرکت برگزار شد، اقدامات این شرکت را تشریح کرد.

جباری با تاکید بر اقدامات ثمربخشی که در شرکت بیمه رازی صورت گرفته است، گفت: امروز بیمه رازی در جایگاه و رتبه خوبی در میان پنج شرکت برتر قرار دارد  و ما توانستیم در مدت زمانی کوتاه با برنامه‌ریزی مشخص و چرخش‌های مدیریتی و استراتژیکی که داشتیم  عقب افتادگی‌های موجود در بازار را جبران کنیم و شرکت را در ارائه خدمات از روش‌های سنتی به سمت دیجیتال و الکترونیک هدایت کنیم. مشکلات  بسیاری ازاین شرکت برطرف شده است و به امید خدا مابقی مشکلات را نیز حل و فصل خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: همچنین با برخی از وزاتخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ در بخش نفت و انرژی و صنایع تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شد.  با سرمایه‌گذاری انجام شده در بیمه رازی و ایجاد اطمینان از سوی مشتریان توانست مشتریان وفاداری را به سمت خود جذب کند.

وی افزود: بیمه رازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌تاپ‌ها نیز خدماتی را پوشش داده است که تمام پرتفوی ریاست جمهوری در آن لحاظ شده است.

جباری در پایان گفت: در گذشته صنعت بیمه بسیار مهجور بود اما به لطف رسانه از این مهجوریت خارج شد و از آن جاکه سرمایه‌گذاری در  صنعت بیمه با توجه به نیاز کشور برای رشد و توسعه اقتصادی بسیار مهم است  باید اهمیت و ارزش نقش صنعت بیمه  برای  تصمیم‌گیران و مسئولان کشور  بیشتر روشن  شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا