کد خبر: 18010021486
انرژی

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب: باید به نیازهای سرمایه‌های انسانی توجه ویژه داشت

 مهندس رضایی، مدیرعامل و هیات همراه با حضور در مجتمع اداری ایلام با مدیران، روسا و کارشناسان تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان در سال گذشته ابراز امیدواری کرد با تلاش و پشتکار مضاعف زمینه تحقق اهداف کلان شرکت میسر گردد.

وی سرمایه انسانی را مهم‌ترین دارایی شرکت دانسته و گفت: باید به نیازهای سرمایه‌های انسانی توجه ویژه داشت و در جهت ارتقای سطح رفاه آنان برنامه ریزی دقیق و منظمی را تدوین کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر تداوم تولید و نام گذاری سال جدید به نام تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها اظهار داشت: انشالله با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش همکاران در ستاد و مناطق عملیاتی تابعه، اقدامات شرکت در حوزه های مختلف فنی، عملیاتی، منابع انسانی و … با دقت و حساسیت و تلاش بیشتری پیگیری گردد.

وی همچنین با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا و تحت تأثیر قرار گرفتن بسیاری از جنبه‌های کاری و اهمیت بالای سلامت کارکنان و خانواده‌های ایشان، تصریح کرد: رعایت اصول بهداشت فردی و همکاری کامل کارکنان با اداره HSE در ستاد و مناطق عملیاتی این شرکت و اجرای کامل شیوه‌نامه‌های ابلاغی در خصوص پیشگیری از کرونا الزامی است، تا به یاری خداوند این بحران نیز با حداقل آسیب کنترل شود و تولید همچنان بی‌وقفه تداوم یابد.

مهندس رضایی همچنین ضمن بازدید از مجتمع مسکونی شهید تندگویان ایلام و دیدار با خانواده های همکاران بر رفع چالش های رفاهی همکاران و خانواده ایشان تاکید کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا