کد خبر: 021202152578
اخبار شرکت هااقتصاد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مطرح کرد: نقش برجسته گچساران در افزایش تولید نفت طی فعالیت دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: بخش مهمی از برنامه افزایش تولید نفت کشور در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران محقق شد.

به گزارش عصر اقتصاد به پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، علیرضا دانشی در نشست پیش‌بینی پنج‌ساله بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت وگاز گچساران (۶ ماه نخست ۱۴۰۳) که امروز (سه‌شنبه، یکم‌اسفندماه) با حضور غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد دو شرکت برگزار شد، گفت: نشست‌های پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌ها، به‌منظور بیان و پیگیری مشکلات تولید نفت و گاز و میعانات گازی و تصمیم‌گیری برای آینده کوتاه‌مدت ۶ ماهه و شماری از تصمیم‌های بلندمدت برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر جمع‌آوری ایده‌های نخبگان صنعت نفت و پایش آن در کارگروه‌های تخصصی برای تحقق برنامه‌های تولیدی و توسعه میدان‌های نفتی گفت: در این جنگ تمام‌عیار و پیچیده کنونی که استکبار جهانی به ما تحمیل کرده است، لازم است همکاران بخش‌های مختلف ستادی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های بهره‌بردار با همکاری همه‌جانبه در امور یکدیگر تسهیل‌گری و برای رسیدن به قله‌های موفقیت تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب حضور مدیران و رؤسای ستاد مناطق نفت‌خیز در شرکت‌های بهره‌بردار را فرصت مغتنمی برای اثرگذاری در تصمیم‌گیری‌های اثربخش دانست و بر استمرار این رویه در آینده نیز تأکید کرد.

دانشی ضمن تجلیل از تلاش‌های کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: این شرکت بخش مهمی از برنامه افزایش تولید نفت کشور را محقق کرده است که به شخصه از تلاش همه کارکنان و مدیران این شرکت سپاسگزارم.

وی با اشاره به روند مطلوب افزایش تولید نفت پس از گشایش در تسهیل فرآیند فروش نفت اظهار کرد: سربازان جبهه اقتصادی صنعت نفت جنوب در گچساران باید با ابتکار عمل، فعالیت مربوط به استمرار پایداری و افزایش تولید، صادرات روزافزون نفت و گاز را در دستور کار خود قرار دهند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا